Search
Now showing items 1-3 of 3
Особистісно орієнтовані технології навчання іноземних мов
(Вінниця: ВДПУ, 2017)
У посібнику викладені теоретичні основи впровадження особистісно орієнтованого підходу у вивченні іноземних мов. Наведені приклади й методичні рекомендації використання особистісно орієнтованих технологій (дидактичні ігри, ...
Про основні аспекти державної політики Польщі та Чехії з питань вивчення англійської мови
(Вінниця, 2018)
У статті докладно обґрунтовано, що серед великої кількості мов, що вивчаються як іноземні, в сучасному світі безперечна перевага надається вивченню саме англійської мови, як універсального міжнародного засобу спілкування. ...
Usage of portfolio-technology in the process of foreign languages learning by European higher school students
(Odessa, 2017)
It has been shown that portfolio-technology is actively exploited in educational systems of developed European countries, where it is classified to the category of authentically individualized assessment tools which are ...