Психолого-педагогічні аспекти творчого розвитку учнів початкових класів на уроках мистецтва
Abstract
Розвиток є передумовою творчості, яка є нероздільною з продуктивною діяльністю людини, – це поетапний рух індивіда у напрямі особистісних кількісних змін у якісні. Зазначаємо, що творчий розвиток – це динамічний процес становлення особистості, спрямований на розширення обсягу здібностей, які формуються та збагачуються у практиці різних видів конструктивної діяльності, результати її характеризуються oригінальністю, новизною та креативністю. Психологічні механізми образотворчої діяльності молодших школярів ґрунтуються на індивідуальних особливостях: генетичних задатках, відношення до типу темпераменту, рівня сприйняття. На уроках образотворчого мистецтва необхідний цілеспрямований педагогічний вплив на основі врахування вікових та індивідуальних особливостей дитини, зокрема, творчості потрібно навчати на основі репродуктивної та образотворчої діяльності. Мета статті: теоретично обґрунтувати психолого-педагогічні умови творчого розвитку учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва.