Search
Now showing items 1-7 of 7
Розвиток літературних здібностей молодших школярів
(Вінниця: ВДПУ, 2021)
Автором статті розкрито значення уроків читання в розвитку літературних здібностей молодших школярів. Визначено ефективні прийоми роботи з учнями початкової школи для творчого розвитку.
Особливості формування інтересу до книги й читання у дітей молодшого шкільного віку
(Вінниця: ВДПУ, 2021)
У статті представлені теоретичні аспекти щодо особливостей формування інтересу до книги й читання у дітей молодшого шкільного віку; описаний досвід роботи вчителів початкової школи; сформульовано поради для вчителів ...
Використання матеріалів «веселої абетки» для формування у першокласників основ грамоти
(Вінниця : ВДПУ, 2021)
У даній статті показано можливості використання матеріалів «веселої абетки» в період формування у першокласників основ грамоти. Висвітлено завдання та значення віршів «веселої абетки». Прокоментовано освітній потенціал ...
Метод проєкту літературного спрямування в початковій школі й дослідження читацьких уподобань різних поколінь
(Вінниця: ВДПУ, 2021)
Стаття присвячена проблемі застосування методу проєкту в навчанні. Розглянуто позитивізми та негативізми методу. Подано результати опитування вчителів початкових класів, які активно впроваджують проєктну діяльність у ...
Особливості використання засобів наочності під час опрацювання художніх творів з молодшими школярами
(Вінниця: ВДПУ, 2021)
У статті здійснено дефінітивний аналіз поняття «наочність», обґрунтовано значення та види, розглянуто функції засобів наочності, що можуть використовуватися на уроці читання при опрацюванні художнього твору.
Дослідження читання хлопчиків у сучасній початковій школі
(Вінниця: ВДПУ, 2021)
Стаття присвячена проблемі читання хлопчиків. Наведено результати дослідження читацької компетентності третьокласників, із порівнянням даних читання дівчат і хлопців. Зроблено висновки щодо читання хлопчиків у сучасній ...
Емоційний розвиток молодших школярів у процесі вивчення художньої літератури
(Вінниця: ВДПУ, 2021)
Авторкою розкрито значення художньої літератури у формуванні емоцій і почуттів молодших школярів, представлено фактори впливу на емоційну сферу учнів. Емоційність розглядається як один із принципів організації освітнього ...