Search
Now showing items 1-10 of 52
Суб’єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі
(Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016)
У статті проаналізовано проблему створення культурно-освітнього простору для розвитку соціальної обдарованості та визначено його параметри, показано необхідність формування суб’єктності соціально обдарованої особистості в ...
Наукова рефлексія соціальної обдарованості в контексті античної філософії
(Харків, 2016)
На основі узагальнення зарубіжного і вітчизняного наукового фонду зроблено висновок про недостатню розробленість теоретичних засад соціальної обдарованості з імпліцитно вираженою методологічною базою. Досліджено витоки ...
Використання комунікаційного потенціалу Інтернет у процесі фахової підготовки майбутніх вихователів ДНЗ
(Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016)
У статті висвітлено можливості використання комунікаційного потенціалу соціальних Інтернет-мереж як засобу фахової підготовки бакалаврів спеціальності «Дошкільна освіта» у процесі вивчення навчальної дисципліни «Теорія та ...
Професійна підготовка майбутнього вчителя початкових класів у контексті парадигмального оновлення сучасної освіти
(2016)
У статті актуалізується проблема створення оновленої системи педагогічної освіти, що спрямовується на розвиток та самореалізацію особистості, задоволення її освітніх і духовно-культурних потреб. Метою статті є вивчення ...
Формуванння естетичного сприймання у молодших школярів засобами комплексного використання мистецтва
(Вінниця, 2016)
У статті розкривається роль методу малювання музики як засобу формування естетичного сприймання молодших школярів, розвитку у дітей художньо-естетичної ерудиції на основі оволодіння знаннями про основні види та жанри ...
Creativity in the structure of social aptitude
(Drohobych, 2016)
The article focuses on the problem of social aptitude, the development of which intensified in the modern psycho-pedagogical discourse. It has been found that social aptitude is a complex social phenomenon, whose status, ...
Створення культурно-освітнього простору для розвитку соціальної обдарованості в регіональному контексті
(Київ-Вінниця, 2016)
У статті обґрунтовано, що вивчення теоретичних та практичних аспектів соціального таланту повинно здійснюватися в контексті концепції освітньої середовища, яка змоделюватиме сприятливі умови для самодостатньої людини. ...
Технологія «Фідбек» як інноваційний засіб співпраці вчителя-логопеда з батьками
(Київ : МЦФЕР, 2016)
Проаналізовано актуальність проблеми пошуку інноваційних підходів до організації співпраці з родинами дошкільників в логопедичній практиці. Представлено авторську технологію «Фідбек» як інноваційний засіб співпраці з ...
Формувaння художнього смaку в учнів підліткового шкільного віку зaсобaми інформaційно-комунікaтивних технологій: дипломна робота
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2016)
У дипломній роботі розглянуто нове вирішення проблеми, що виявилося у теоретичному обґрунтувaнні тa експериментaльній перевірці методики формувaння художнього смaку учнів підліткового шкільного віку зaсобaми інформaційно ...
Використання навчальних комп’ютерних програм в образотворчій діяльності молодших школярів
(Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016)
У статті розглядаються питання організації мультимедійної підтримки уроків образотворчого мистецтва у початковій школі. Наведено зразки використання навчальних комп’ютерних програм в різних видах образотворчої діяльності ...