Показать сокращенную информацию
Зміст і структура проектної компетентності майбутнього фахівця швейного виробництва
dc.contributor.author | Марущак, О.В. | |
dc.contributor.author | Marushchak, O.V. | |
dc.contributor.author | Дрончак, Н.А. | |
dc.contributor.author | Dronchak, N.A. | |
dc.date.accessioned | 2020-05-05T09:50:27Z | |
dc.date.available | 2020-05-05T09:50:27Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Марущак О.В. Зміст і структура проектної компетентності майбутнього фахівця швейного виробництва / О.В. Марущак, Н.А.Дранчак // Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 1. – С. 8-13 | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 377.3:[687.016:005.336.2] | |
dc.identifier.uri | http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4965 | |
dc.description | Технологічна освіта. Проектна компетентність. Проект швейного виробництва. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті визначено зміст та обґрунтовано структуру проектної компетентності майбутніх фахівців швейного виробництва. Проектну компетентність майбутнього фахівця швейного виробництва представлено як цілісне інтегративне особистісне утворення, яке характеризується сукупністю знань, умінь і професійних якостей майбутнього фахівця в проектній дизайн-діяльності, що визначає технологію виготовлення продукту проектування, особистісне ставлення до проектування, спрямованого на створення соціально значущих проектів швейного виробництва (нових виробів одягу). У структурі розглядуваної компетентності визначено мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та рефлексивний компоненти. Розглянуто її зміст у контексті складових компетенцій: проектно-мотиваційної, проектно-особистісної, проектно-когнітивної, проектно-креативної, проектно-технологічної, організаційно-проектувальної, проектно-аналітичної та проектно-рефлексивної. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье определено содержание и обосновано структуру проектной компетентности будущих специалистов швейного производства. Проектную компетентность будущего специалиста швейного производства представлено как целостное интегративное личностное образование, характеризующееся совокупностью знаний, умений и профессиональных качеств будущего специалиста в проектной дизайн-деятельности, определяет технологию изготовления продукта проектирования, личностное отношение к проектированию, направленного на создание социально значимых проектов швейного производства (новых изделий одежды). В структуре рассматриваемой компетентности определено мотивационный, когнитивный, деятельностный и рефлексивный компоненты. Рассмотрены ее содержание в контексте составляющих компетенций: проектно-мотивационной, проектно-личностной, проектно-когнитивной, проектно-креативной, проектно-технологической, организационно-проектировочной, проектно-аналитической и проектно-рефлексивной. | ru |
dc.description.abstract | The article defines the content and substantiates the structure of design competence of future garment specialists. The design competence of the future garment specialist is presented as a holistic integrative personal formation, characterized by a set of knowledge, skills and professional qualities of the future specialist in design design, which determines the technology of manufacturing a design product, personal attitude to design, aimed at creating projects designed to create projects (new garments). The structure of competence under consideration identifies the motivational, cognitive, activity and reflexive components. Its content in the context of the components of competences is considered: design-motivational, project-personal, project-cognitive, project-creative, project-technological, organizational-design, project-analytical and project-reflective. | en |
dc.publisher | Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля». | uk_UA |
dc.subject | закладах професійної (професійно-технічної) освіти швейного профілю | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | проектна компетентність | uk_UA |
dc.subject | фахівець швейного виробництва | uk_UA |
dc.subject | зміст проектної компетентності | uk_UA |
dc.subject | структура проектної компетентності | uk_UA |
dc.subject | учреждениях профессионального (профессионально-технического) образования швейного профиля | uk_UA |
dc.subject | компетентностный подход | uk_UA |
dc.subject | проектная компетентность | uk_UA |
dc.subject | специалист швейного производства | uk_UA |
dc.subject | содержание проектной компетентности | uk_UA |
dc.subject | структура проектной компетентности | uk_UA |
dc.subject | establishments of professional (vocational-technical) education of sewing profile | uk_UA |
dc.subject | competence approach | uk_UA |
dc.subject | design competence | uk_UA |
dc.subject | specialist of sewing production | uk_UA |
dc.subject | content of project competence | uk_UA |
dc.subject | structure of project competence | uk_UA |
dc.title | Зміст і структура проектної компетентності майбутнього фахівця швейного виробництва | uk_UA |
dc.title.alternative | Содержание и структура проектной компетентности будущего специалиста швейного производства | uk_UA |
dc.title.alternative | Content and structure of project competence future specialist in garment production | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |