Роль учителя у формуванні художньо-естетичного сприйняття молодшими школярами творів образотворчого мистецтва.
Abstract
У статті розглядається система навчально-виховних впливів, максимально
орієнтованих на естетичний та емоційний розвиток учнів, як основа організації
процесу сприймання молодшими школярами творів образотворчого мистецтва.
Наведено зразок алгоритму процесу такого сприймання, пропонуються засоби
мотивації та інтелектуальної самостійності учнів молодшого шкільного віку в художньо-оцінній діяльності, розглядаються прийоми контролю за рівнем розуміння
учнями задуму художника, виражальних засобів твору мистецтва В статье рассматривается система учебно-воспитательного влияния, максимально ориентированного на эстетическое и эмоциональное развитие учеников,
как основание организации процесса восприятия младшими школьниками произведений изобразительного искусства. Приводится образец алгоритма процесса
такого восприятия, предлагаются средства мотивации и интелектуальной самостоятельности учеников младшего школьного возраста в художественнооценочной деятельности, рассматриваются приемы контроля за уровнем понимания учениками замысла художника, изобразительных средств произведения искусства. In the article a system of educational influences which are focused on the aesthetic
and emotional development of students is being analyzed. The given system is also being studied as a basis for organizing the process of fine art pieces’ perception by elementary school students. The example of such perception process is given; the means of
motivation and intellectual autonomy of the elementary school students in the artevaluation activity are offered; the methods of control over the level of understanding
by the students of the artist's design and expressive means of art are considered.