Психолого-педагогічні чинники організації екологічної самостійної пізнавальної діяльності
View/ Open
Date
2018Author
Швець, М. М.
Швец, М. Н.
Shvets, М. М.
Глуханюк, В. М.
Глуханюк, В. Н.
Gluhanyuk, V. M.
Metadata
Show full item recordAbstract
The article highlights some psychological and pedagogical factors in the organization of ecological independent cognitive activity of students of higher educational institutions, and the activization of the use of personal forms of work and stimulation of cognitive activity of students is proposed. У статті висвітлені деякі психолого-педагогічні чинники в організації екологічної самостійної пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів та запропоновано активізацію використання особистісних форми роботи та стимулювання пізнавальної активності студентів. В статье освещены некоторые психолого-педагогические факторы в организации экологической самостоятельной познавательной деятельности студентов высших учебных заведений и предложены активизацию использования личностных формы работы и стимулирования познавательной активности студентов.