Соціальні проблеми обдарованих дітей як особистостей з особливими освітніми потребами
Аннотации
Показано статус обдарованих дітей у проблемному полі інклюзивної педагогіки. Доведено, що обдаровані діти мають особливі освітні потреби, зумовлені їхніми високими здібностями та асинхронністю розвитку. З’ясовано, що для розгортання проявів обдарованості необхідно створювати сприятливі умови. Узагальнено праці вчених, в яких визначено їхні соціально-психологічні проблеми. Виділено категорії обдарованих учнів, які мають соціально-психологічні проблеми, серед яких є діти з проявами різних видів обдарованості Показано статус одаренных детей в проблемном поле инклюзивного педагогики. Доказано, что одаренные дети имеют особые образовательные потребности, обусловленные их высокими способностями и асинхронной развития. Выяснено, что для развертывания проявлений одаренности необходимо создавать благоприятные условия. Обзор работы ученых, в которых определены их социально-психологические проблемы. Выделены категории одаренных учащихся, имеющих социально-психологические проблемы, среди которых есть дети с проявлениями различных видов одаренности The status of gifted children in the problem field of inclusive pedagogy is shown. It is proved that gifted children have special educational needs, due to their high abilities and asynchronous development. It has been found out that favorable conditions must be created for the development of giftedness. The works of scientists are generalized, in which their socio-psychological problems are determined. The categories of talented students with socio-psychological problems are distinguished, among them children with manifestations of various kinds of giftedness