dc.contributor.author | Білоус, В.С. | |
dc.contributor.author | Белоус, В.С. | |
dc.contributor.author | Bilous, V.S. | |
dc.date.accessioned | 2019-01-02T08:16:22Z | |
dc.date.available | 2019-01-02T08:16:22Z | |
dc.date.issued | 2018-11-08 | |
dc.identifier.citation | Білоус В. С. Інклюзивне середовище бібліотеки: стратегія розвитку / Валентина Білоус // Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими освітніми потребами збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю м. Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 08-09 листопада 2018 р. / редкол.: О. П. Демченко, Н.О. Комарівська, Л. В. Любчак, Л. А. Присяжнюк; за заг. ред.. О. А. Голюк. – Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018. – Вип. 1. – С. 31-34 (180 с.). | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-924-251-4 | |
dc.identifier.uri | http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/3796 | |
dc.description | бібліотечна справа, інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті показано важливість підготовки висококваліфікованих педагогів в умовах інклюзивної освіти. Акцентовано увагу на досвід роботи бібліотеки Вінницького педуніверситету щодо створення інклюзивного бібліотечного простору. Визначено стратегію діяльності бібліотеки – формування інклюзивної бібліотеки | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье показано важность подготовки высококвалифицированных педагогов в условиях инклюзивного образования. Акцентировано внимание на опыт работы библиотеки Винницкого педуниверситета по созданию инклюзивного библиотечного пространства. Определена стратегия деятельности библиотеки - формирование инклюзивной библиотеки | ru |
dc.description.abstract | The article shows the importance of training highly skilled teachers in the conditions of inclusive education. The focus is on the experience of the library of Vinnitsa Pedagogical University in creating inclusive library space. The strategy of the library's activity is defined – the formation of an inclusive library | en |
dc.publisher | Вінниця : Меркьюрі-Поділля | uk_UA |
dc.subject | бібліотека | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна бібліотека | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне середовище | uk_UA |
dc.subject | люди з особливими потребами | uk_UA |
dc.subject | бібліотека Вінницького педуніверситету | uk_UA |
dc.subject | библиотека | uk_UA |
dc.subject | инклюзивная библиотека | uk_UA |
dc.subject | инклюзивное образование | uk_UA |
dc.subject | инклюзивная среда | uk_UA |
dc.subject | люди с особыми потребностями | uk_UA |
dc.subject | библиотека Винницкого педуниверситета | uk_UA |
dc.subject | library | uk_UA |
dc.subject | inclusive library | uk_UA |
dc.subject | inclusive education | uk_UA |
dc.subject | inclusive environment | uk_UA |
dc.subject | people with special needs | uk_UA |
dc.subject | library of Vinnytsia Pedagogical University | uk_UA |
dc.title | Інклюзивне середовище бібліотеки: стратегія розвитку | uk_UA |
dc.title.alternative | Инклюзивная среда библиотеки: стратегия развития | uk_UA |
dc.title.alternative | Inclusive environment library: strategy of development | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |