Виявлення проблем і особливих освітніх потреб обдарованих учнів у системі роботи соціального педагога
Date
2017Author
Демченко, О. П.
Демченко, Е. П.
Demchenko, O. P.
Цюх, Н. А.
Цюх, Н. А.
Tsiukh, N. А.
Metadata
Show full item recordAbstract
Розглянуто місце діагностичної функції в структурі діяльності соціального педагога, розкрито особливості та проблеми соціально-педагогічної діагностики обдарованих дітей. Представлено результати проведеного дослідження з виявлення соціально-психологічних проблем і особливих освітніх потреб здібних і талановитих учнів, окреслено коло дітей з проявами різних видів обдарованості, які потребують соціально-педагогічної роботи Рассмотрено место диагностической функции в структуре деятельности социального педагога, раскрыто особенности и проблемы социально-педагогической диагностики одаренных детей. Представлены результаты проведенного исследования по выявлению социально-психологических проблем и особых образовательных потребностей способных и талантливых школьников, очерчен круг детей с проявлениями различных видов одаренности, нуждающихся в социально-педагогической работы The place in the structure of the diagnostic functions of social workers, peculiarities and problems of social and educational diagnosis of gifted children. The results of the study to identify social and psychological problems and disability gifted and talented students, the circle of children with symptoms of different types of talent that require social and educational work