Search
Now showing items 1-6 of 6
Джерела до вивчення українсько-польських культурних відносин (2000–2012 роки)
(Вінниця : ДП «Державна картографічна фабрика», 2014)
У статті проаналізовано джерельну базу вивчення українсько-польських культурних відносин у 2000–2012 рр. Здійснено поділ джерел на окремі групи (неопубліковані та опубліковані),
надано їх коротку характеристику, а також ...
Погляди Уоллі Олінса на формування іміджу республіки Польща на початку ХХІ століття
(Вінниця : ДП «Державна картографічна фабрика», 2014)
В статті розглядаються погляди британського фахівця із брендингу Уоллі Олінса на формування іміджу Польщі: показана ідея «творчої напруги», проаналізовані характерні риси Польщі і поляків та з’ясовані перепони і перспективи ...
Разработка концепции брендинга Республики Польши в 2003-2005 годах
(Махачкала : Апробация, 2014)
Розглядаються дії польського уряду в 2003-2005 рр., направлені на формування міжнародного бренду Республіки Польщі в рамках «Програми просування економіки Польщі до 2005 року».
Лех Валенса – символ польської революції, держави, демократії і гомофобії
(Вінниця : ВДПУ, 2014)
В статті розглядаються деякі аспекти боротьби лідера «Солідарності» і президента Республіки Польщі Леха Валенси за права більшості: спочатку проти соціалістичного уряду, а потім – гомосексуальної меншості.
Освітній і національний брендінг Польщі на початку ХХІ століття
(Житомир, 2014)
Метою даної статті є висвітлення взаємозв’язків між освітнім і національним брендінгом польської держави.
Погляди Уоллі Олінса на формування іміджу республіки Польща на початку ХХІ століття
(Вінниця : ВДПУ, 2014)
В статті розглядаються погляди британського фахівця із брендингу Уоллі Олінса на формування іміджу Польщі: показана ідея «творчої напруги», проаналізовані характерні риси Польщі і поляків та з’ясовані перепони і перспективи ...