Search
Now showing items 1-8 of 8
Погляди Уоллі Олінса на формування іміджу республіки Польща на початку ХХІ століття
(Вінниця : ДП «Державна картографічна фабрика», 2014)
В статті розглядаються погляди британського фахівця із брендингу Уоллі Олінса на формування іміджу Польщі: показана ідея «творчої напруги», проаналізовані характерні риси Польщі і поляків та з’ясовані перепони і перспективи ...
Образ Польщі і поляків у громадській думці Великої Британії після розширення ЄС 2004
(Вінниця, 2013)
В статті розглядається образ Польщі і поляків, що склався у Великій Британії після
вступу Республіки Польщі до Європейського Союзу і визначаються ключові соціально-
економічні і політичні чинники, завдяки яким формувався ...
Стереотипи Другої світової війни і формування образу сусідніх народів на початку ХХІ століття
(Вінниця : ВДПУ, 2014)
У статті аналізуються стереотипи, створені під час Другої світової війни, образ інших держав і народів, який формувався під впливом цілого ряду чинників: двосторонньої та багатосторонньої взаємодії, історичної спадщини, ...
Чинники формування образу Польщі в українських ЗМІ у першій декаді ХХІ ст.
(Київ, 2015)
Визначаються ключові чинники формування образу Польщі в українських ЗМІ, такі як ситуація на медіа-ринку України та інтереси власників ЗМІ у внутрішньополітичній боротьбі у державі та зовнішній політиці; наявність уже ...
Використання історичної спадщини і географічної локалізації у формуванні іміджу регіону ( на прикладі Свєнтокшистського воєводства Республіки Польщі)
(Харків, 2013)
У статті показано, що позитивний імідж Свєнтокшистського регіону Республіки Польщі формувався на основі особливостей географічного місцезнаходження регіону та використання творчої спадщини легенд і казок. Осучаснений образ ...
Образ Польщі і поляків у німецькій громадській думці наприкінці XX століття
(Вінниця, 2013)
Образ Польщі і поляків у німецькій громадській думці наприкінці ХХ століття формувався під впливом таких факторів як розпад радянського блоку, економічні труднощі початку 1990-х років, демократичні перетворення і прагнення ...
Погляди Уоллі Олінса на формування іміджу республіки Польща на початку ХХІ століття
(Вінниця : ВДПУ, 2014)
В статті розглядаються погляди британського фахівця із брендингу Уоллі Олінса на формування іміджу Польщі: показана ідея «творчої напруги», проаналізовані характерні риси Польщі і поляків та з’ясовані перепони і перспективи ...
Образ Польщі в країнах-партнерах (перша декада ХХІ ст.)
(Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2016)
У статті проаналізовані результати досліджень, що були проведені в з метою вивчення національної репутації Польщі та поляків у країнах-партнерах протягом першої декади ХХІ століття п’ятьма відомими інституціями: Інститутом ...