Search
Now showing items 1-6 of 6
Образ Польщі і поляків у громадській думці Великої Британії після розширення ЄС 2004
(Вінниця, 2013)
В статті розглядається образ Польщі і поляків, що склався у Великій Британії після
вступу Республіки Польщі до Європейського Союзу і визначаються ключові соціально-
економічні і політичні чинники, завдяки яким формувався ...
Імідж і туристичний рух Сілезького воєводства (Республіка Польща) на початку ХХІ століття
(Вінниця: ВДПУ, 2013)
Мета статті полягає у вивченні формування та промоції іміджу Сілезького воєводства і аналізу туристичного руху на початку ХХІ століття.
Агротуристичний імідж регіону: досвід Свєнтокшиського воєводства на Вінниччині.
(Вінниця: ВДПУ, 2013)
У статті аналізується передача досвіду Свєнтокшиського воєводства Вінниччині, розглядаються плани реалізації туризму та залучення підприємців.
Wybory samorządowe na Ukrainie – 2010
(Kielce, 2013)
W artykule przeanalizowano uwarunkowania, przebieg i wyniki wyborów samorządowych na Ukrainie w 2010 roku.
Використання історичної спадщини і географічної локалізації у формуванні іміджу регіону ( на прикладі Свєнтокшистського воєводства Республіки Польщі)
(Харків, 2013)
У статті показано, що позитивний імідж Свєнтокшистського регіону Республіки Польщі формувався на основі особливостей географічного місцезнаходження регіону та використання творчої спадщини легенд і казок. Осучаснений образ ...
Образ Польщі і поляків у німецькій громадській думці наприкінці XX століття
(Вінниця, 2013)
Образ Польщі і поляків у німецькій громадській думці наприкінці ХХ століття формувався під впливом таких факторів як розпад радянського блоку, економічні труднощі початку 1990-х років, демократичні перетворення і прагнення ...