Search
Now showing items 1-5 of 5
Імідж Польщі в Європі та світі наприкінці першої декади ХХІ ст.
(Черкаси, 2015)
Проаналізовано образ Польщі у Європі та світі, станом на кінець першої декади ХХІ ст. і доведено недостатню ефективність заходів, спрямованих на формування польського бренду впродовж 2004–2010 рр.
Імідж і туристичний рух Сілезького воєводства (Республіка Польща) на початку ХХІ століття
(Вінниця: ВДПУ, 2013)
Мета статті полягає у вивченні формування та промоції іміджу Сілезького воєводства і аналізу туристичного руху на початку ХХІ століття.
Символи візуальної ідентифікації у національному брендінгу Республіки Польщі наприкінці ХХ – на початку ХХІ століть
(Вінниця : ВДПУ, 2018)
У статі досліджується створення і застосування знаків візуальної ідентифікації Республіки Польщі в процесі формування національного бренду наприкінці ХХ – на початку ХХІ століть: логотипу на основі зображення повітряного ...
Джерельна база вивчення національного брендингу Республіки Польща наприкінці XX – на початку XXI ст.
(Вінниця, 2014)
У статті досліджено джерельну базу вивчення національного брендінгу Республіки Польщі наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. Проведена класифікація (за походженням) і виділено вісім груп джерел та показані деякі особливості ...
Брендінг Республіки Польщі в оцінці міжнародних експертів групи «Best place» по завершенні першої декади ХХІ ст.
(Вінниця: ВДПУ, 2018)
Метою статті є вивчення та аналіз думки групи міжнародних експертів «Best place» Європейського Інституту Маркетингу Місць щодо національного брендінгу Республіки Польщі.