Search
Now showing items 1-6 of 6
Вивчення євроатлантичної інтеграції у школі в контексті змін до законодавства України 2010 року
(Вінниця: ВДПУ, 2010)
Метою статті є спроба подивитися на ситуацію, що склалася в Україні навколо питання євроатлантичної інтеграції, і визначити, яким чином має поводитися у даній ситуації вчитель, щоб забезпечити цілісний розвиток особистості ...
Східне партнерство і східні революції: зустріч у східній Европі?
(Вінниця : ВДПУ, 2012)
Метою даної статті є оцінити значення політики Східного партнерства для збереження стабільності у Центрально-Східній Європі та дослідити можливості катаклізмів в Україні за аналогією із східними революціями початку XXI століття.
Чинники формування образу Польщі в українських ЗМІ у першій декаді ХХІ ст.
(Київ, 2015)
Визначаються ключові чинники формування образу Польщі в українських ЗМІ, такі як ситуація на медіа-ринку України та інтереси власників ЗМІ у внутрішньополітичній боротьбі у державі та зовнішній політиці; наявність уже ...
Брендінг польської вищої освіти в Україні на початку ХХІ ст.: роль ВНЗ, регіонів і держави
(Черкаси, 2015)
Проаналізовані чинники, що на рівні держави, регіону та промоційної політики ВНЗ формували взаємозв’язки і взаємозалежності між брендінгом освіти та формуванням позитивного іміджу Польської держави в Україні.
Агротуристичний імідж регіону: досвід Свєнтокшиського воєводства на Вінниччині.
(Вінниця: ВДПУ, 2013)
У статті аналізується передача досвіду Свєнтокшиського воєводства Вінниччині, розглядаються плани реалізації туризму та залучення підприємців.
Образ Польщі у проекті «Огляд іноземних ЗМІ» (2015-2017 рр.)
(Вінниця, 2017)
Метою статті є вивчення реалізації проекту «Огляд іноземних ЗМІ», спрямованого на підтримку євроінтеграційних та демократичних прагнень українських громадян, надавши можливість людям, які не володіють іноземними мовами, ...