Search
Now showing items 1-4 of 4
Разработка концепции брендинга Республики Польши в 2003-2005 годах
(Махачкала : Апробация, 2014)
Розглядаються дії польського уряду в 2003-2005 рр., направлені на формування міжнародного бренду Республіки Польщі в рамках «Програми просування економіки Польщі до 2005 року».
Лех Валенса – символ польської революції, держави, демократії і гомофобії
(Вінниця : ВДПУ, 2014)
В статті розглядаються деякі аспекти боротьби лідера «Солідарності» і президента Республіки Польщі Леха Валенси за права більшості: спочатку проти соціалістичного уряду, а потім – гомосексуальної меншості.
Освітній і національний брендінг Польщі на початку ХХІ століття
(Житомир, 2014)
Метою даної статті є висвітлення взаємозв’язків між освітнім і національним брендінгом польської держави.
Погляди Уоллі Олінса на формування іміджу республіки Польща на початку ХХІ століття
(Вінниця : ВДПУ, 2014)
В статті розглядаються погляди британського фахівця із брендингу Уоллі Олінса на формування іміджу Польщі: показана ідея «творчої напруги», проаналізовані характерні риси Польщі і поляків та з’ясовані перепони і перспективи ...