Search
Now showing items 1-8 of 8
Міжпредметні зв’язки як чинники формування навчальної мотивації учнів основної школи до вивчення фізики
(Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019)
У статті проаналізовано та теоретично обґрунтовується поняття міжпредметних зв’язків та їх вплив на розвиток навчальної мотивації учнів основної школи до вивчення фізики. З’ясовано та виділено найзагальніші закономірності, ...
Формування навчальної мотивації учнів основної школи до вивчення фізики на основі реалізації міжпредметних зв’язків
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2019)
У статті проаналізовано та теоретично обґрунтовано поняття навчальної мотивації до вивчення фізики на основі реалізації міжпредметних зв’язків учнів основної школи. З’ясовано та виділено найзагальніші закономірності, які ...
Природничо-наукові знання як основа для вивчення предметів природничого циклу
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2019)
В статті розглядаються природничо-наукові знання як основа для вивчення предметів природничого циклу у закладах загальної середньої освіти. Показано, що важливе значення для формування природничо-наукових знань мають як ...
Формування навчальної мотивації учнів основної школи до вивчення фізики на основі реалізації міжпредметних зв’язків
(Вінниця: ТОВ «Твори», 2019)
У статті проаналізовано та теоретично обґрунтовано поняття навчальної мотивації до вивчення фізики на основі реалізації міжпредметних зв’язків учнів основної школи. З’ясовано та виділено найзагальніші закономірності, які ...
Міжпредметна інтеграція як чинник розвитку природничо-наукового мислення учнів загальноосвітніх навчальних закладів
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі Поділля», 2019)
У статті проаналізовано та теоретично обґрунтовується поняття міжпредметної інтеграції та її вплив на розвиток природничо-наукового мислення учнів загальноосвітніх навчальних закладів. З’ясовано та виділено найзагальніші ...
Проблемне навчання з фізики в закладах загальної середньої освіти/ Ніна Ярощук, Микола Моклюк
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020)
У статті розглянуто теоретичні аспекти проблемного навчання, описано мету, сутність, форми проблемного навчання. Проаналізовано можливість використання проблемного навчання на уроках фізики в закладах загальної середньої ...
Розвиток пізнавальної діяльності учнів при вивчені теми “Електричний струм в газах” з використанням інформаційних технологій навчання
(Київ-Вінниця, 2004)
У статті розглянуто розвиток пізнавальної діяльності учнів при вивчені теми «Електричний струм в газах» з використанням інформаційних технологій навчання. Описано детальніше використання комп’ютера під час навчання фізики ...
Особливості використання комп’ютерних технологій (КТ) на уроках фізики
(Вінниця: ПП «Едельвейс і К», 2008)
У статті розглянуто особливості використання комп’ютерних технологій (КТ) на уроках фізики. Звернута увага на вивчення розділу «Електростатика» з комп’ютерною підтримкою. Показано, що крім традиційного пояснення на основі ...