Соціально-психологічні проблеми підготовки фахівців до професійної діяльності
View/ Open
Date
2017Author
Тарнауз, О. І.
Тарнауз, О. И.
Tarnauz, O. I.
Metadata
Show full item recordAbstract
Важливими етапами підготовки фахівців до професійної діяльності є: актуалізація професійно-психологічного потенціалу особистості; стимулювання й мотивування професійного зростання, кар’єри; підвищення соціально-професійної компетентності; діагностика й корекція професійно-психологічного профілю фахівця; розвиток професійно важливих якостей і ключових кваліфікацій; формування соціально-професійних та інтелектуальних умінь; освоєння компетентних технологій професійної поведінки; розвиток позитивної професійної Я-концепції і проектування сценаріїв професійного розвитку; подолання деструктивного розвитку особистості фахівця: криз, деформацій. Важными этапами подготовки специалистов к профессиональной деятельности являются: актуализация профессионально-психологического потенциала личности; стимулирования и мотивации профессионального роста, карьеры; повышение социально-профессиональной компетентности; диагностика и коррекция профессионально-психологического профиля специалиста; развитие профессионально важных качеств и ключевых квалификаций формирование социально-профессиональных и интеллектуальных умений; освоение компетентных технологий профессионального поведения; развитие положительной профессиональной Я-концепции и проектирования сценариев профессионального развития; преодоления деструктивного развития личности специалиста: кризисов, деформаций. Important stages of professional training for professional activity are: actualization of professional psychological potential of the individual; stimulation and motivation of professional growth, career; increase of social-professional competence; diagnostics and correction of professional-psychological profile of a specialist; development of professionally important qualities and key qualifications; formation of social-professional and intellectual skills; mastering of competent technologies of professional behavior; development of a positive professional I-concept and designing of professional development scenarios; Overcoming destructive personality development of a specialist: crisis, deformation.