dc.contributor.author | Василюк, Алла | |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T09:55:50Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T09:55:50Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Василюк А. Концептуальні підходи до підготовки майбутніх учителів / Алла Василюк // Педагогічний альманах : збірник наукових праць Херсонської академії неперервної освіти. Вип. 23. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2014. – С. 98-104 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/11979 | |
dc.description | Освіта. Підготовка майбутніх учителів. Типологія концепцій освіти | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено огляд основних положень концепцій підготовки вчителів, опрацьованих різними зарубіжними науковцями. Розглянуто типологію концепцій, пов'язану із сучасними моделями вищої освіти (загальноосвітня, загальнопрофесійна і професійно-спеціалізована). Інші типології концепцій орієнтовано на організаційні та змістові зміни педагогічної освіти. Серед них: персоналістична, прагматична (або компетентнісна), прогресивна, багатостороння. Більш загальними є технологічна, гуманістична та функціональна концепції/ орієнтації. Окремо окреслено положення концепцій, в яких пріоритетом становить практика. Ними є концепція рефлексивної практики і концепція навчання через практику. | uk_UA |
dc.publisher | Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» | uk_UA |
dc.subject | концепції | uk_UA |
dc.subject | орієнтації | uk_UA |
dc.subject | підготовка вчителів | uk_UA |
dc.subject | concepts | uk_UA |
dc.subject | orientations | uk_UA |
dc.subject | teacher training | uk_UA |
dc.title | Концептуальні підходи до підготовки майбутніх учителів | uk_UA |
dc.title.alternative | Conceptual approaches to training future teachers | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |