Show simple item record

dc.contributor.authorВасилюк, Алла
dc.date.accessioned2024-02-26T09:55:50Z
dc.date.available2024-02-26T09:55:50Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationВасилюк А. Концептуальні підходи до підготовки майбутніх учителів / Алла Василюк // Педагогічний альманах : збірник наукових праць Херсонської академії неперервної освіти. Вип. 23. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2014. – С. 98-104uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/11979
dc.descriptionОсвіта. Підготовка майбутніх учителів. Типологія концепцій освітиuk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено огляд основних положень концепцій підготовки вчителів, опрацьованих різними зарубіжними науковцями. Розглянуто типологію концепцій, пов'язану із сучасними моделями вищої освіти (загальноосвітня, загальнопрофесійна і професійно-спеціалізована). Інші типології концепцій орієнтовано на організаційні та змістові зміни педагогічної освіти. Серед них: персоналістична, прагматична (або компетентнісна), прогресивна, багатостороння. Більш загальними є технологічна, гуманістична та функціональна концепції/ орієнтації. Окремо окреслено положення концепцій, в яких пріоритетом становить практика. Ними є концепція рефлексивної практики і концепція навчання через практику.uk_UA
dc.publisherХерсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»uk_UA
dc.subjectконцепціїuk_UA
dc.subjectорієнтаціїuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителівuk_UA
dc.subjectconceptsuk_UA
dc.subjectorientationsuk_UA
dc.subjectteacher traininguk_UA
dc.titleКонцептуальні підходи до підготовки майбутніх учителівuk_UA
dc.title.alternativeConceptual approaches to training future teachersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record