Browsing Кафедра методики навчання іноземних мов by Title
Now showing items 33-52 of 295
-
Використання комп’ютерної програми-тренажеру в процесі навчання іноземної мови.
(Харків, 2018)Стаття присвячена проблемі використання інформаційно-комунікативних технологій у процесі навчання іноземної мови. Розроблена нами програма-тренажер для навчання іноземної мови орієнтована насамперед на організацію взаємодії ... -
Використання автентичних текстів в автономному навчанні професійно орієнтованого англомовного спілкування
(Запоріжжя : КПУ, 2020., 2020)Статтю присвячено визначенню функцій, видів і змістових аспектів автентичності навчальних текстів і етапів роботи з ними у процесі автономного навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування. Автор статті висвітлює ... -
Використання активних методів навчання в професійній підготовці студентів-філологів
(Вінниця, 2009)У статті розглянуто використання активних методів навчання в професійній підготовці студентів-філологів. -
Використання активних методів навчання в професійній підготовці студентів-філологів.
(Педагогіка і психологія професійної освіти// Науково-методичний журнал м.Львів., 2009)У статті розглянуто використання активних методів навчання в професійній підготовці студентів-філологів. -
Використання електронних освітніх ресурсів у процесі підготовки майбутніх учителів за змішаною формою навчання
(Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020)Актуальність статті пов’язана з системним впровадженням в освітній процес педагогічних вищих навчальних закладів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що викликає появу нових видів і форм його організації, зокрема ... -
Використання персональних комп’ютерів у навчанні іноземним мовам
(2005)З інформаційної точки зору автор статті розглядає сучасні персональні обчислювальні машини не просто як засіб технічної підтримки навчального процесу, а як устаткування, що здатне виконувати педагогічні функції та містить ... -
Використання проектної методики в зарубіжній та вітчизняній системі освіти
(Вінниця : ВДПУ, 2017)Проектна методика реалізує особистісний підхід до студента, який вимагає перш за все ставлення до студента як до особистості з її власними потребами, можливостями та прагненнями. -
Використання пролемно-орієнтованого навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні іншомовної компетентності майбутніх фахівців
(Львів : ЛБУ БЖД, 2017)У статті розглядаються особливості проблемно-орієнтованого навчання із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з англійської мови для професійного спілкування; розкрита роль викладача у ... -
Використання психологічних конструктів Д. Келлі у процесі формування міжнаціональної толерантності особистості
(Вінниця: ВДПУ, 2017)У статті проведено аналіз когнітивної теорії Д.Келлі з точки зору застосування її у формуванні міжнаціональної толерантності особистості. -
Використання психологічних конструктів Д. Келлі у процесі формування міжнаціональної толерантності особистості
(Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2012)У статті проведено аналіз когнітивної теорії Д. Келлі з точки зору застосування її у формуванні міжнаціональної толерантності особистості. -
Використання рекламних текстів у навчанні іноземної мови.
(Молодь і Ринок, щомісячний науково-педагогічний журнал. – Вип. 2 (157), 2018)У статті акцентується увага на сучасних тенденціях у методиці навчання студентів іноземних мов, а саме на використанні рекламних текстів. Визначається роль реклами у житті суспільства, аналізуються основні складові успішного ... -
Використання тестового контролю в професійній підготовці студентів-філоло
(Львів, 2009)У статті розглянуто використання контролю тестування в професійній підготовці студентів-філологів -
Використання тестового контролю в професійній підготовці студентів-філологів.
(Педагогіка і психологія професійної освіти// Науково-методичний журнал м.Львів., 2009)У статті розглянуто використання тестового контролю в професійній підготовці студентів-філологів. -
Використання інноваційних методів навчання як засіб підвищення мотивації майбутніх учителів історії та права до вивчення іноземних мов
(Вінниця, 2017)Головними ознаками викладання іноземної мови професійного спілкування для майбутніх вчителів історії та права стають професійна спрямованість та комунікативна орієнтованість навчання, переваги надаються інтерактивним ... -
Використання інноваційних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців філологічних спеціальностей
(Ужгород, 2014)В статті розглядаються філологічний освітній простір, що складається з двох типів педагогічних процесів – інноваційних і традиційних. Від того, яка модель освіти – інноваційна чи традиційна – застосовується, залежить і ... -
Використання інноваційних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців філологічних спеціальностей.
(ДВНЗ «УжНУ», 2014)В статті розглядаються філологічний освітній простір, що складається з двох типів педагогічних процесів – інноваційних і традиційних. Від того, яка модель освіти – інноваційна чи традиційна – застосовується, залежить і ... -
Використання інтерактивних технологій в професійній підготовці викладачів іноземних мов.
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма "Планер", 2017)У статті розглянуто проблему застосування методології Case-study у професійній підготовці майбутніх викладачів іноземних мов у вищих навчальних закладах. Доведено, що при послідовному застосуванні даної методики у студентів ... -
Використання інтерактивних технологій в професійній підготовці майбутніх викладачів іноземних мов/
(Вінниця: ВДПУ, 2017)У статті розглянуто проблему застосування методології Case-study у професійній підготовці майбутніх викладачів іноземних мов у вищих навчальних закладах. Доведено, що при послідовному застосуванні даної методики у студентів ... -
Використання інформаційно-комунікативних технологій в процесі організації педагогічної практики
(Запоріжжя, 2016)E статті розглянуто можливості використання інформаційно-комунікативних технологій в процесі організації педагогічної практики. Надані практичні рекомендації забезпечення педагогічної підтримки студентів за допомогою ... -
Вплив гендерного фактору на інтонаційну варіативність позитивних та негативних оцінних висловлень в англомовному соціально-інформативному радіодискурсі
(Вінниця: ВДПУ, 2017)В статті подано результати акустичного аналізу інтонаційної організації позитивних та негативних оцінних висловлень на матеріалі англомовного радіодискурсу. На діаграмах наочно представлено та доведено залежність інтонаційної ...