Show simple item record

dc.contributor.authorСічка, Валерія
dc.date.accessioned2023-11-27T12:36:07Z
dc.date.available2023-11-27T12:36:07Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationСічка В. Navigating the psychological battlefield: providing psychosocial support for language learners amidst stress challenges in wartime / Валерія Січка // Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 18 жовтня 2023 р., ВДПУ ім. М. Коцюбинського / гол. ред. О. М. Ігнатова. – Вінниця: ТОВ «Твори», 2023. – С. 88-91uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/11368
dc.descriptionФілологія. Методика викладання іноземних мовuk_UA
dc.description.abstractIn summary, the combination of language learning and psychosocial support is an essential part of education in the period of war. It equips students with practical skills, foster resilience, promotes understanding, wider social interaction and communication without borders, and nurture emotional well-being. These factors and elements contribute to the holistic well-being and prospects for those affected by a war, stress and trauma.uk_UA
dc.publisherВінниця: ВДПУuk_UA
dc.titleNavigating the psychological battlefield: providing psychosocial support for language learners amidst stress challenges in wartimeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record