Методика використання QR-квесту на уроці позакласного читання в старшій ланці (на матеріалі життєтворчості Т. Яковенко)
dc.contributor.author | Гораш, Вікторія | |
dc.date.accessioned | 2023-01-03T15:01:14Z | |
dc.date.available | 2023-01-03T15:01:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гораш В. Методика використання QR-квесту на уроці позакласного читання в старшій ланці (на матеріалі життєтворчості Т. Яковенко) / Вікторія Гораш // Методичний пошук учителя-словесника : зб. наук.-метод. статей студентів і магістрантів / гол. ред. Петрович О. Б. – Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022. – Вип. 10. – С. 81-87 . | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9900 | |
dc.description | Методики навчання української літератури | uk_UA |
dc.description.abstract | Таким чином, сучасні учні практично не уявляють життя без смартфона. Оскільки з його використанням учнями здійснюються більшість повсякденних дій: спілкування у соціальних мережах, переглядання фільмів, розваги, пошук потрібної інформації, прослуховування музики тощо. Тому залучення технологій з використанням мобільного телефону на уроках літератури додатково заохотить школярів до вивчення предмета. Отже, доцільно використовувати QR-кодування на уроках української літератури, в т. ч. і на уроках позакласного читання. Запропонований QR-квест «Життєтворчість Т. Яковенко» має на меті сприяти формуванню навичок інформаційного пошуку та вдумливого використання інформаційних джерел; розвитку навичок співпраці, командної роботи і взаємодопомоги; розвитку допитливості, активності, ввічливості, уважності, акуратності; створенню умови для формування інформаційної культури учнів; мотивувати учнів до використання ґаджетів в освітніх цілях. | uk_UA |
dc.publisher | Вінниця : ТОВ «ТВОРИ» | uk_UA |
dc.subject | QR-квест | uk_UA |
dc.subject | QR-коди | uk_UA |
dc.title | Методика використання QR-квесту на уроці позакласного читання в старшій ланці (на матеріалі життєтворчості Т. Яковенко) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |