Show simple item record

dc.contributor.authorГораш, Вікторія
dc.date.accessioned2023-01-03T15:01:14Z
dc.date.available2023-01-03T15:01:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationГораш В. Методика використання QR-квесту на уроці позакласного читання в старшій ланці (на матеріалі життєтворчості Т. Яковенко) / Вікторія Гораш // Методичний пошук учителя-словесника : зб. наук.-метод. статей студентів і магістрантів / гол. ред. Петрович О. Б. – Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2022. – Вип. 10. – С. 81-87 .uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9900
dc.descriptionМетодики навчання української літературиuk_UA
dc.description.abstractТаким чином, сучасні учні практично не уявляють життя без смартфона. Оскільки з його використанням учнями здійснюються більшість повсякденних дій: спілкування у соціальних мережах, переглядання фільмів, розваги, пошук потрібної інформації, прослуховування музики тощо. Тому залучення технологій з використанням мобільного телефону на уроках літератури додатково заохотить школярів до вивчення предмета. Отже, доцільно використовувати QR-кодування на уроках української літератури, в т. ч. і на уроках позакласного читання. Запропонований QR-квест «Життєтворчість Т. Яковенко» має на меті сприяти формуванню навичок інформаційного пошуку та вдумливого використання інформаційних джерел; розвитку навичок співпраці, командної роботи і взаємодопомоги; розвитку допитливості, активності, ввічливості, уважності, акуратності; створенню умови для формування інформаційної культури учнів; мотивувати учнів до використання ґаджетів в освітніх цілях.uk_UA
dc.publisherВінниця : ТОВ «ТВОРИ»uk_UA
dc.subjectQR-квестuk_UA
dc.subjectQR-кодиuk_UA
dc.titleМетодика використання QR-квесту на уроці позакласного читання в старшій ланці (на матеріалі життєтворчості Т. Яковенко)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record