Show simple item record

dc.contributor.authorКухар, Катерина Анатоліївна
dc.contributor.authorКухар, К.А.
dc.contributor.authorKukhar, К. А.
dc.date.accessioned2023-01-02T16:34:38Z
dc.date.available2023-01-02T16:34:38Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКухар Катерина Анатоліївна. Реалізація інтегративного підходу до навчання молодших школярів в умовах Нової української школи: дипломна робота / К. А. Кухар; Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2022. – 103 с.: рис., табл., додатки. – Бібліогр.: с. 78-83 (67 назв.). – На правах рукопису.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9875
dc.descriptionПедагогічна освіта. Початкова освіта. Інтегративний підхід.uk_UA
dc.description.abstractДипломне дослідження присвячене актуальній проблемі педагогіки – міжпредметній інтеграції змісту навчання. У першому розділі «Теоретичні основи проблеми інтегративного підходу до навчання в освітньому процесі НУШ» проаналізовано стан проблеми у вітчизняній та зарубіжній літературі, розкрито зміст ключових понять з теми дослідження. Автором висвітлено проблему міжпредметної інтеграції в історії педагогічної думки. Експериментально перевірено дійсний стан реалізації інтегративного підходу до навчання сучасних молодших школярів У другому розділі дипломної роботи «Шляхи реалізації ідей інтеграції в освітньому процесі школи I ступеня» автор обґрунтовує використання найбільш поширених способів інтеграції змісту початкового навчання: інтегровані курси; інтегровані уроки; проєкти; інтегровані підручники та ін. У додатках систематизовано розробки інтегрованих уроків, які передбачають інтегрування мовно-літературної, природничої, математичної, громадянської, соціальної, історичної, здоров’язбережувальної, іншомовної освітніх галузей тощо.uk_UA
dc.description.abstractThe diploma study is devoted to the actual problem of pedagogy - interdisciplinary integration of the content of education. In the first chapter, "Theoretical foundations of the problem of an integrative approach to learning in the educational process of NUS", the graduate student analyzed the state of the problem in domestic and foreign literature, revealed the content of key concepts from the research topic. The author highlights the problem of interdisciplinary integration in the history of pedagogical thought. The actual status of the implementation of the integrative approach to the education of modern junior high school students has been experimentally verified. In the second chapter of the thesis "Ways of implementation of ideas of integration in the educational process of the first degree school", the author justifies the use of the most common ways of integrating the content of primary education: integrated courses; integrated lessons; projects; integrated textbooks, etc. The appendices systematize the development of integrated lessons, which involve the integration of linguistic, literary, natural, mathematical, civic, social, historical, health care, foreign language educational fields, etc.en
dc.publisherВінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинськогоuk_UA
dc.subjectмолодші школярі,uk_UA
dc.subjectінтегративний підхід до навчання,uk_UA
dc.subjectнавчальні проєкти,uk_UA
dc.subjectінтегровані завдання,uk_UA
dc.subjectyounger students,en_En
dc.subjectintegrative approach to learning,en_En
dc.subjecteducational projects,en_En
dc.subjectintegrated tasks.en_En
dc.titleРеалізація інтегративного підходу до навчання молодших школярів в умовах Нової української школи : дипломна роботаuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of an integrative approach to the education of younger schoolchildren in the conditions of the New Ukrainian School : thesisen_En
dc.typeThesisen_En


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record