• ua
    • русский
    • English
  • English 
    • ua
    • русский
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Автореферати та дисертації
  • Дисертації
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Автореферати та дисертації
  • Дисертації
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Теоретичні і методичні засади розвитку особистісно-професійної зрілості майбутнього вчителя

Thumbnail
View/Open
Haluziak_dis.pdf (3.723Mb)
Date
2021
Author
Галузяк, В. М.
Haluziak, V. M.
Metadata
Show full item record
Abstract
У дисертаційній роботі науково обґрунтовано концептуальні засади, розроблено систему розвитку особистісно-професійної зрілості майбутніх учителів в освітньому середовищі педагогічного університету, створено її модель. Розкрито сутність, структуру, критерії, показники та рівні особистісно-професійної зрілості майбутніх учителів як інтегрального результату професійного становлення особистості та базового чинника професійної успішності. Визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально підтверджено педагогічні умови, що забезпечують розвиток особистісно-професійної зрілості майбутніх учителів. Доведено, що впровадження авторської технології педагогічної підтримки особистісного становлення майбутніх учителів активізує їх особистісно-професійне самовизначення, розвиток суб’єктності, ідентичності, діалектичного професійного мислення, загальної здатності до самоорганізації та саморегуляції професійної діяльності.
 
В диссертационной работе научно обоснованы концептуальные основы, разработана система развития личностно-профессиональной зрелости будущих учителей в образовательной среде педагогического университета, создана ее модель. Раскрыта сущность, структура, критерии, показатели и уровни личностно-профессиональной зрелости будущих учителей как интегрального результата профессионального становления личности и базового фактора профессиональной успешности. Определены, теоретически обоснованы и экспериментально подтверждены педагогические условия, обеспечивающие развитие личностно-профессиональной зрелости будущих учителей. Доказано, что внедрение авторской технологии педагогической поддержки личностного становления будущих учителей активизирует их личностно-профессиональное самоопределение, развитие субъектности, идентичности, диалектического профессионального мышления, общей способности к самоорганизации и саморегуляции профессиональной деятельности.
 
In the dissertation work, the conceptual foundations are scientifically substantiated, a system for the development of personal and professional maturity of future teachers in the educational environment of a pedagogical university is developed, and its model is created. The essence, structure, criteria, indicators and levels of personal and professional maturity of future teachers as an integral result of professional development of personality and a basic factor of professional success are revealed. The pedagogical conditions that ensure the development of personal and professional maturity of future teachers are determined, theoretically substantiated and experimentally confirmed. It is proved that the introduction of the author's technology of pedagogical support for the personal development of future teachers activates their personal and professional self-determination, the development of subjectivity, identity, dialectical professional thinking, general ability to self-organization and self-regulation of professional activity.
 
URI
http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9537
Collections
  • Дисертації

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Розвиток особистісно-професійної зрілості майбутнього вчителя: теорія і практика 

    Галузяк, В. М.; Haluziak, V. M. (Вінниця : «Твори», 2021)
    У монографії обґрунтовано концептуальні засади і представлено систему розвитку особистісно-професійної зрілості майбутніх учителів в освітньому середовищі педагогічного університету. З’ясовано сутність, структуру, критерії, ...
  • Експериментальна перевірка системи розвитку особистісно-професійної зрілості майбутніх учителів в освітньому середовищі педагогічного університету. 

    Галузяк, В.; Haluziak, V. (2022)
    У статті представлено результати експериментальної перевірки авторської системи розвитку особистісно-професійної зрілості майбутніх учителів в освітньому середовищі педагогічного університету. Особистісно-професійна зрілість ...
  • Особливості розвитку особистісно-професійної зрілості майбутніх учителів. 

    Галузяк, В.; Haluziak, V. (2022)
    У статті представлено результати емпіричного дослідження особливостей розвитку особистіснопрофесійної зрілості майбутніх учителів на етапі їх підготовки в педагогічному університеті. Особистісно-професійна зрілість ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV