Show simple item record

dc.contributor.authorХолковська, І.Л.
dc.contributor.authorKholkovska, І.L.
dc.date.accessioned2021-09-27T11:41:20Z
dc.date.available2021-09-27T11:41:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationХолковська І.Л. Взаємодія класного керівника з сім’єю у процесі профілактики девіантної поведінки підлітків. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: Зб. наук. праць. Вип. 45. Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД», 2016.С.49-54.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 371.4
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9084
dc.descriptionПедагогіка. Теорія виховання.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються помилки сімейного виховання, що призводять до формування девіантної поведінки дітей підліткового віку. Проаналізовані типи сімей з підвищеним ризиком виникнення відхилень у поведінці дітей. Неблагополучні сім’ї виокремлюються за різними критеріями: помилки у сімейному вихованні, характер батьківсько-дитячих стосунків, ступінь неблагополуччя сім’ї. Запропоновані етапи налагодження конструктивної взаємодії класного керівника з сім’єю у процесі запобігання формуванню девіантної поведінки дітей. Описані та проаналізовані форми індивідуальної та групової роботи, які може використовувати класний керівник у практичній роботі з сім’єю під час профілактики девіантної поведінки учнів.uk_UA
dc.description.abstractAn author in the article examines the errors of domestic education, that result in forming of deviation behavior of children of teens. The analysed types of families are with the increased risk of origin of rejections in behavior of children. Unhappy families are distinguished on different criteria: errors in domestic education, character of paternal-child's relations, degree of trouble of family. The offered stages of adjusting of structural co-operation of class leader are with family in the process of prevention of forming of deviation behavior of children. Described and the analysed forms of individual and group work, that a class leader can use in practical work with family during the prophylaxis of deviation behavior of students.en
dc.subjectкласний керівникuk_UA
dc.subjectвзаємодія класного керівника і сім’їuk_UA
dc.subjectпрофілактикаuk_UA
dc.subjectдевіантна поведінкаuk_UA
dc.subjectважковиховувана дитинаuk_UA
dc.subjectclass leaderuk_UA
dc.subjectco-operation of class leader and familiesuk_UA
dc.subjectprophylaxisuk_UA
dc.subjectdeviation behavioruk_UA
dc.subjectdifficult childuk_UA
dc.titleВзаємодія класного керівника з сім’єю у процесі профілактики девіантної поведінки підлітків.uk_UA
dc.title.alternativeCooperating of class instructor is with family in the process of prophylaxis of deviation behavior of teenagersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record