Формування спрямованості майбутніх педагогів на творчу самореалізацію у професійній діяльності
Date
2020Author
Галузяк, В. М.
Haluziak, V. M.
Холковська, І. Л.
Холковская, И. Л.
Kholkovska, I. L.
Metadata
Show full item recordAbstract
Визначено педагогічні шляхи формування спрямованості майбутніх педагогів на творчу самореалізацію у професійній діяльності. З’ясовано, що формування спрямованості майбутніх учителів на творчу самореалізацію у професійній діяльності потребує гуманізації та діалогізації стосунків у системі «студент – викладач», застосування педагогічних форм і методів, які забезпечують суб’єктну позицію студентів в освітньому процесі, стимулювання самоосвіти студентів через їх включення у дослідницько-пошукову діяльність, а також реорганізації педагогіч¬ної практики на засадах особистісно орієнтованого підходу. Определены педагогические пути формирования направленности будущих педагогов на творческую самореализацию в профессиональной деятельности. Установлено, что формирование направленности будущих учителей на творческую самореализацию в профессиональной деятельности требует гуманизации и диалогизации отношений в системе «студент - преподаватель», использования педагогических форм и методов, обеспечивающих субъектную позицию студентов в образовательном процессе, стимулирования самообразования студентов путем их включения в исследовательскую поисковую деятельность, а также реорганизации педагогической практики на основе личностно ориентированного подхода. The pedagogical ways of forming the orientation of future teachers to creative self-realization in professional activity are determined. It is established that the formation of the orientation of future teachers to creative self-realization in professional activity requires humanization and dialogization of relations in the "student-teacher" system, the use of pedagogical forms and methods that ensure the subjective position of students in the educational process, stimulating students' self-education by including them in research and search activities, as well as the reorganization of pedagogical practice based on a personality-oriented approach.