Search
Now showing items 1-10 of 11
Психолого-педагогічні аспекти музично-інструментального виконавства
(Київ ; Вінниця, 2014)
В статті визначено психолого-педагогічні аспекти музично-інструментального виконавства, обґрунтовано його роль у формуванні особистості майбутнього вчителя музики. Визначено, що музичне виконавство є повноцінним видом ...
Таксономічний підхід: сутність і реалізація в процесі інструментально-виконавської підготовки учителів музики
(Сопот, 2013)
В статті розкрито сутність таксономічного підходу в контесті інструментально-виконавської підготовки вчителів музики. Наголошується, що впровадження таксономічного підходу в практику інструментально-виконавської підготовки ...
Творчо-професійний потенціал формування успішної особистості майбутніх учителів музики
(Каменець-Подільский, 2014)
В статті проаналізовано змістове наповнення поняття «потенціал особистості», розглянуто проблему комплексного становлення усього потенціального арсеналу особистості майбутнього вчителя музики в цілісній системі ...
Сутність і термінологічна характеристика інструментально-виконавської підготовки майбутніх вчителів музики
(Дніпропетровськ, 2014)
В статті розкрито сутність і термінологічну характеристику інструментально-виконавської підготовки вчитнлів музики. Ґрунтуючись на дефініціях, поданих у словникових виданнях методику інструментально-виконавської підготовки ...
Підготовка майбутнього вчителя музики до мистецько-педагогічної діяльності
(Вінниця : Нілан – ЛТД, 2012)
В даній статті визначаються головні засади мистецько-педагогічної діяльності майбутнього вчителя музики та здійснюється спроба окреслення шляхів забезпечення його готовності до роботи в загальноосвітній школі.
Музичні здібності, їх сутність і розвиток в процесі інструментально-виконавської підготовки вчителів музики
(Кривий Ріг, 2015)
В статті розглянуто основні музичні здібності: ладове чуття, музично-слухові уявлення, чуття ритму, музичну пам'ять і музичне мислення. Визначено можливості їх формування в процесі інструментально-виконавської підготовки ...
Основні напрями модернізації інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики
(Київ, 2014)
В статті окреслено основні напрями модернізації інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики, які відкривають нові можливості для якісного оновлення процесу навчання гри на музичних інструментах. ...
Методологічний контекст інструментально-виконавської підготовки вчителів музики
(Київ, 2013)
В статті розкрито методологічні основи дослідження інструментально-виконавської підготовки вчителів музики. Виокремлено три рівні методології: філософський, загальнонауковий і мистецтвознавчий (конкретнонауковий), які є ...
Інтелектуальна складова в структурі інструментально-виконавської підготовки вчителів музики
(Київ ; Вінниця, 2013)
Стаття присвячена проблемі підвищення якості інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики. Висвітлено погляди провідних зарубіжних та вітчизняних вчених на проблему інтелектуального розвитку, виявлено ...
Концептуальні підходи до оновлення змісту інструментально-виконавської підготовки вчителів музики
(Кривий Ріг, 2014)
У статті запропоновано концептуальні засади інструментально-виконавської підготовки вчителів музики. Теоретично обґрунтовано сутність і специфіку таксономічного підходу в галузі інструментального виконавства. Визначено ...