Search
Now showing items 1-3 of 3
STEAM-проєктування інтер’єрних ляльок у закладах загальної середньої освіти як евристична креативна технологія
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2021)
У статті йдеться про особливості STEAM-проєктування інтер’єрних ляльок як евристичної креативної технології навчання. У STEAM-проєкті використовуються нові підходи до виготовлення іграшки, які можливо використати в якості ...
Соціальні мережі як засіб підвищення ефективності навчання у ЗВО
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»., 2020)
У статті представлений пошук та аналіз таких соціальних мереж, які дають змогу підвищити ефективність навчання майбутніх фахівців у галузі освіти та декоративного мистецтва.
Реалізація проєктної технології навчання засобами хмарних сервісів
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2023)
Швидкий розвиток технологій та збільшення обсягу інформації потребує збереження та обробки, в свою чергу, хмарні сервіси надають можливість зберігати, редагувати та обробляти дані на віддалених серверах, що робить їх ...