Show simple item record

dc.contributor.authorВознюк, Тетяна
dc.contributor.authorСвірщук, Наталія
dc.contributor.authorГалайдюк, Микола
dc.contributor.authorVozniuk, Tetiana
dc.contributor.authorSvirschuk, Natalia
dc.contributor.authorGalaidyuk, Mykola
dc.date.accessioned2021-09-10T09:10:28Z
dc.date.available2021-09-10T09:10:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationВознюк Т. Формування внутрішньої мотивації до рухової діяльності учнів середніх класів при вивченні варіативного модуля «Баскетбол» / Вознюк Т., Свірщук Н., Галайдюк М. // Фізична культура, спорт та здоров’я нації: збірник наукових праць. – Вип. 11(30). – Вінниця: ТОВ «Твори», 2021. – С. 15-26.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9033
dc.description.abstractАктуальність. У статті аналізується можливість формування внутрішньої мотивації дітей та юнацтва до підвищення власної рухової активності через підвищення рівня теоретичних знань та усвідомленого ставлення до власного здоров’я. Метою дослідження є визначення методів та засобів формування внутрішньої мотивації школярів на уроках фізичної культури за варіативним модулем «Баскетбол». Методи дослідження: аналіз і узагальнення літературних джерел, педагогічне спостереження, анкетування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати роботи. На основі проведеного анкетування учнів основної школи визначено, що основним джерелом інформації для всіх є мережа Інтернет, водночас з’ясовано, що літературні та інформаційні медіа-ресурси не користуються великою популярністю у всіх школярів. Розроблена та впроваджена в навчальний процес учнів 5-х класів програма формування теоретичних знань за варіативним модулем «Баскетбол», заснована на створенні освітнього середовища з позитивною мотивацією до пізнання. Ключові висновки. Експериментально доведено, що застосування розробленої програми, що містила комплекс заходів, спрямованих на підвищення рівня теоретико-методичних знань сприяла засвоєнню навчального матеріалу з усіх тем варіативного модуля «Баскетбол» у учнів 5-х класів. Усвідомлення отриманих знань спонукало учнів ЕГ до підвищення рівня рухової активності за рахунок виконання ранкової гімнастики, відвідування спортивних секцій, занять фізичною рекреацією.uk_UA
dc.description.abstractTopicality. The article analyzes the possibility of forming the internal motivation of children and youth to increase their own motor activity by increasing the level of theoretical knowledge and a conscious attitude to their own health. The purpose of the study is to determine the methods and means of forming the internal motivation of students in physical education classes on a variable module "Basketball". Research methods: analysis and generalization of literature sources, pedagogical observation, questionnaires, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics. Results of work. Based on a survey of primary school students, it was determined that the main source of information for all is the Internet, while it was found that literary and informational media resources are not very popular with all students. Developed and implemented in the educational process of 5th grade students a program of formation of theoretical knowledge on the variable module "Basketball", based on the creation of an educational environment with a positive motivation for cognition. Key findings. It is experimentally proved that the application of the developed program, which contained a set of measures aimed at increasing the level of theoretical and methodological knowledge, contributed to the assimilation of educational material on all topics of the variable module "Basketball" for 5th grade students. Awareness of the acquired knowledge encouraged EG students to increase the level of motor activity by performing morning gymnastics, attending sports sections, physical recreation.en
dc.publisherТОВ "ТВОРИ"uk_UA
dc.subjectурок фізичної культуриuk_UA
dc.subjectмотивиuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectрухова активністьuk_UA
dc.subjectкомплексний підхідuk_UA
dc.subjectphysical education lessonuk_UA
dc.subjectmotivesuk_UA
dc.subjectknowledgeuk_UA
dc.subjectmotor activityuk_UA
dc.subjectcomplex approachuk_UA
dc.titleФормування внутрішньої мотивації до рухової діяльності учнів середніх класів при вивченні варіативного модуля «Баскетбол»uk_UA
dc.title.alternativeFormation of internal motivation for motor activity of middle school students in the study of the variable module «Basketball»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record