Show simple item record

dc.contributor.authorХамська, Н. Б.
dc.contributor.authorHamska, N. B.
dc.date.accessioned2021-06-28T19:37:26Z
dc.date.available2021-06-28T19:37:26Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationХамська Н. Б. Маловідомі сторінки історії педагогічної думки Вінниччини XІX – поч. XX століття / Н. Б. Хамська // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія : зб. наук. праць / Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2018. – Вип. 54. – С. 166-171.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.014(477.43)
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/8787
dc.descriptionІсторія педегогіка. Педагогічна думку Вінниччини.uk_UA
dc.description.abstractУ статті на основі комплексу загальнонаукових та історико-педагогічних методів висвітлено маловідомі педагогічні ідеї найвизначніших педагогів Вінниччини 17– початку 20 століття. З’ясовано значення ідей педагогів Вінниччини для розвитку вітчизняної педагогіки. Зроблено узагальнення про те, що педагогічна думка Вінниччини ХVІІ – поч. ХХ ст. розвивалася в руслі демократичної та гуманістичної традиції.uk_UA
dc.description.abstractOn the basis of the general scientific and historically-pedagogical methods the article highlights not very well known pedagogical ideas of the most prominent Vinnytsia region pedagogues in the seventeenth – in the beginning of the twentieth century. The importance of Vinnytsia region pedagogues’ ideas for the development of the national pedagogics is clarified. A conclusion is made, that pedagogical thought in the Vinnytsia region in the seventeenth – in the beginning of the twentieth century developed in the direction of the democratic and humanistic ideas.en
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectбратські школиuk_UA
dc.subjectпідготовка учня до життя та праціuk_UA
dc.subjectнаціональний характер освітиuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectbrotherly schoolsuk_UA
dc.subjectpreparation of pupils for life and workuk_UA
dc.subjectnational character of educationuk_UA
dc.titleМаловідомі сторінки історії педагогічної думки Вінниччини XІX – поч. XX століття.uk_UA
dc.title.alternativeThe lowest parts of the history of the pedagogical opinion of Vinyanchiya XIX – XX century.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record