Show simple item record

dc.contributor.authorМозгальова, Н. Г.
dc.contributor.authorЄфіменко, І. В.
dc.contributor.authorMozghalova, N. H.
dc.contributor.authorYefimenko, I. V.
dc.date.accessioned2021-06-28T17:37:28Z
dc.date.available2021-06-28T17:37:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationМозгальова Н. Г. Інноваційний потенціал методик неперервного інструментально - виконавського розвитку / Н. Г. Мозгальова, І. В. Єфіменко // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія : зб. наук. праць / Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2018.– Вип. 54. – С. 117-121.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 373.2.015.31:392
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/8776
dc.descriptionМистецька освіта. Методика.uk_UA
dc.description.abstractУ статті доведена важливість якісно нового осмислення методичних напрацювань, зроблених у різні часи провідними педагогами і виконавцями з метою виявлення їх інноваційного потенціалу та впровадження в практику підготовки вчителів музичного мистецтва. З’ясовано, що на сьогодні залишаються актуальними такі ідеї: пріоритетність слухової сфери як засобу пізнання оточуючого світу і вираження себе, визнання інтонації джерелом музичної виразності і ключем до її пізнання, важливість художньої творчості у виконавському мистецтві. Відзначено внесок Т.Маттея, Ф.Бузоні, К.Мартінсена, И.Гофмана, Г.Когана у становлення теорії та методику інструментального навчання. Розглянуто естетичні пріоритети, характерні особливості сучасних методик навчання в яких художньо-творчий розвиток майбутніх виконавців пов’язується з розвитком фантазії, уяви, інтуїції, натхнення. При цьому важлива роль відводиться удосконаленню технічної майстерності виконавця.uk_UA
dc.description.abstractThe article demonstrates the importance of qualitatively new comprehension of methodological developments made at different times by leading teachers and performers with the aim of identifying their innovative potential and introducing into practice the training of teachers of musical art. It is revealed that the following ideas are still relevant today: the priority of the auditory sphere as a means of knowing the surrounding world and expressing itself, recognizing the intonation as the source of musical expression and the key to its knowledge, the importance of artistic creativity in performing arts. The contribution of T. Mattea, F. Buzzoni, K.Martinsen, I.Hofman, G.Kogan to the formation of the theory and method of instrumental learning was noted. The aesthetic priorities, features of modern teaching methods are considered in which the artistic and creative development of future performers is associated with the development of imagination, imagination, intuition, and inspiration. In this case, an important role is given to improving the technical skill of the artist.en
dc.subjectінструментально-виконавська підготовкаuk_UA
dc.subjectінтонаціяuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectхудожня творчістьuk_UA
dc.subjectхудожнє мисленняuk_UA
dc.subjectтехнічна майстерністьuk_UA
dc.subjectinstrumental-performing traininguk_UA
dc.subjectintonationuk_UA
dc.subjecttechniqueuk_UA
dc.subjectartistic creativityuk_UA
dc.subjectartistic thinkinguk_UA
dc.subjecttechnical skilluk_UA
dc.titleІнноваційний потенціал методик неперервного інструментально - виконавського розвитку.uk_UA
dc.title.alternativeInnovative potential of methods of instrumental and executive development.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record