Формування іншомовної компетентності в діалогічному мовленні студентів немовних спеціальностей засобами проблемних ситуацій
Abstract
У дипломній роботі теоретично обґрунтовано та експериментально апробовано педагогічну технологію формування іншомовної компетентності в діалогічному мовленні студентів немовних спеціальностей із застосуванням проблемних ситуацій, узагальнено вимоги, правила й способи створення проблемних ситуацій, розроблено комплекс проблемних ситуацій для формування іншомовної компетентності в діалогічному мовленні на заняттях з англійської мови. В дипломной работе теоретически обоснована и экспериментально апробирована педагогическая технология формирования иноязычной компетентности в диалогической речи студентов неязыковых специальностей с применением проблемных ситуаций, обобщенно требования, правила и способы создания проблемных ситуаций, разработан комплекс проблемных ситуаций для формирования иноязычной компетентности в диалогической речи на занятиях по английскому языку. In the thesis, the pedagogical technology for the formation of foreign language competence in the dialogical speech of students of non-linguistic specialties with the use of problem situations is theoretically substantiated and experimentally tested, the requirements, rules and methods of creating problem situations are summarized, a complex of problem situations has been developed for the formation of foreign language competence in dialogical speech in the English learning classroom.