Show simple item record

dc.contributor.authorДубасенюк, О. А.
dc.contributor.authorВознюк, О.В.
dc.contributor.authorДубасенюк, А. А.
dc.contributor.authorВознюк, А.В.
dc.contributor.authorDubasenyuk, O.A.
dc.contributor.authorVoznyuk, O. V.
dc.date.accessioned2021-02-28T11:45:58Z
dc.date.available2021-02-28T11:45:58Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationДубасенюк О. А. Особливості психолого-педагогічної регіональної підготовки майбутніх учителів як основи їх професійного становлення / О.А.Дубасенюк, О.В.Вознюк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: Зб. наук. праць. – Вип.34 – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2011. – С.111-118.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 371.2 (09)
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/7355
dc.descriptionВища освіта. Педагогічна вища освіта.uk_UA
dc.description.abstractРозглядаються особливості психолого-педагогічної регіональної підготовки майбутніх учителів як основи їх професійного становлення на основі діяльності Житомирського державного університету імені Івана Франка. Зазначається, що аналіз практики професійної підготовки майбутніх учителів узагалі та психологічної зокрема свідчить про те, що вона нездатна зараз повною мірою забезпечити ефективну діяльність випускників вищої школи у сучасних регіональних умовах.uk_UA
dc.description.abstractРассматриваются особенности психолого-педагогической региональной подготовки будущих учителей как основы их профессионального становления на основе деятельности Житомирского государственного университета имени Ивана Франко. Отмечается, что анализ практики профессиональной подготовки будущих учителей вообще и психологической в частности свидетельствует о том, что она не способна сейчас в полной мере обеспечить эффективную деятельность выпускников высшей школы в современных региональных условиях.ru
dc.description.abstractThe peculiarities of the psychological and pedagogical regional training of the prospective teachers as the bases of their professional becoming are examined on the basis of the activities of Zhitomir state university by Ivan Franko. It is marked that the analysis of the practice of prospective teachers' professional training in general and psychological in particular testifies that it is not capable now to a full degree to provide effective activities of graduates in modern regional conditions.en
dc.publisherВінниця: ТОВ фірма «Планер»uk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічна регіональна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectрегіональні умови, творчістьuk_UA
dc.subjectініціативаuk_UA
dc.subjectгуманізмuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогическая региональная подготовкаuk_UA
dc.subjectбудущие учителяuk_UA
dc.subjectрегиональные условияuk_UA
dc.subjectтворчествоuk_UA
dc.subjectинициативаuk_UA
dc.subjectгуманизмuk_UA
dc.subjectpsychological and -pedagogical regional training of the prospective teachersuk_UA
dc.subjectregional conditionsuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectinitiativeuk_UA
dc.subjecthumanismuk_UA
dc.titleОсобливості психолого-педагогічної регіональної підготовки майбутніх учителів як основи їх професійного становлення.uk_UA
dc.title.alternativeОсобенности психолого-педагогической региональной подготовки будущих учителей как основы их профессионального становления.uk_UA
dc.title.alternativeFeatures of psychological and pedagogical regional training of future teachers as the basis of their professional developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record