Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorБіжан, Ніна Вікторівна
dc.contributor.authorБижан, Нина Викторовна
dc.contributor.authorBizhan, Nina Viktorivna
dc.date.accessioned2021-02-24T08:19:27Z
dc.date.available2021-02-24T08:19:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationБіжан Ніна Вікторівна Методика навчання магістрів реферування англомовного наукового тексту: дипломна робота. Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського.Вінниця, 2020. 71с.: рис., табл., додатки. Бібліогр.: с. 58-63(72 назви). – На правах рукописуuk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.811.81’4
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/7255
dc.description.abstractУ дипломній роботі досліджуються проблеми формування іншомовної компетенції академічного письма у магістрів, зокрема, умінь реферування англомовного наукового тексту. У дослідженні визначено сутність поняття іншомовного академічного письма та його основних жанрів,та теоретично обґрунтованометодологічні засади навчання магістрів реферування англомовних наукових текстів. Експериментально перевірено ефективність запропонованої методики навчання та системи вправ та завдань для формування іншомовної компетенції академічного письма магістрів.uk_UA
dc.description.abstractВ дипломной работе исследуются проблемы формированя иноязычной компетенции академического письма у магистров, в частности, умений реферирования англоязычного научного текста. В исследовании определена сущность понятия иноязычного академического письма и его основных жанров, теоретически обоснованы методологические основы обучения магистров реферированию англоязычных научных текстов. Экспериментально проверена эффективность предложенной методики обучения и системы упражнений и заданий для формирования иноязычной компетенции академического письма магистров.
dc.description.abstractThe thesis deals with the formation of Masters’ foreign language competence in academic writing, in particular, English academic text summarizing skills. The study defines the notion concept of foreign language academic writing and its main genres, and theoretically grounds the methodological principles of teaching Masters to summarize English academic texts. The effectiveness of the proposed teaching methodology and system of exercises and tasks to form Masters’ foreign language competence in academic writing has been experimentally tested.
dc.publisherВінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинськогоuk_UA
dc.subjectНауковий текст,uk_UA
dc.subjectреферування,uk_UA
dc.subjectакадемічне письмо,uk_UA
dc.subjectпробне навчання,uk_UA
dc.subjectкультура англомовного письма,uk_UA
dc.subjectмагістриuk_UA
dc.subjectНаучный текст,uk_UA
dc.subjectреферирования,uk_UA
dc.subjectакадемическое письмо,uk_UA
dc.subjectкультура англоязычного письма,uk_UA
dc.subjectмагистрыuk_UA
dc.subjectAcademic text,uk_UA
dc.subjectsummary,uk_UA
dc.subjectacademic writing,uk_UA
dc.subjectpilot study,uk_UA
dc.subjectEnglish writing culture,uk_UA
dc.subjectmastersuk_UA
dc.titleМетодика навчання магістрів реферування англомовного наукового текстуuk_UA
dc.title.alternativeМетодика обучения магистров реферированию англоязычного научного текстаuk_UA
dc.title.alternativeMethodology of teaching English academic text summarizing to mastersuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию