Формування самоактуалізації майбутнього вчителя математики під час вивчення математичного аналізу: дипломна робота
Abstract
У дипломній роботі проаналізовано поняття «самоактуалізація» з психолого-педагогічної літератури та сучасного стану дослідження поняття «професійна самоактуалізація», в тому числі й майбутніх педагогів під час навчання в ЗВО. Також у роботі проаналізовано використання різних Інтернет-ресурсів та сервісів, залучення студентів до різнотипних заходів під час навчання та як це впливає на розвиток професійної самоактуалізації майбутнього вчителя. Наведено опис та результати методик, що можна використати для діагностики професійної самоактуалізації студентів. The thesis analyzes the concept of "self-actualization" from the psychological and pedagogical literature and the current state of research on the concept of "professional self-actualization", including future teachers while studying in higher education. The paper also analyzes the use of various Internet resources and services, the involvement of students in various activities during training and how it affects the development of professional self-actualization of the future teacher. The description and results of methods that can be used to diagnose professional self-actualization of students are given.