• ua
    • русский
    • English
  • English 
    • ua
    • русский
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Навчально-науковий інститут педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації
  • Наукові публікації. Виступи
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Навчально-науковий інститут педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації
  • Наукові публікації. Виступи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Інноваційні технології підготовки майбутніх кваліфікованих робітників сфери послуг у закладі професійної (професійно-технічної) освіти

Thumbnail
View/Open
Z_57_10_01_друк-140-146.pdf (335.0Kb)
Date
2020
Author
Бойчук, В. М.
Уманець, В. О.
Бойчук, О. Ю.
Boychuk, W. M.
Umanets, V. O.
Boychuk, O. Yu.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розкрито зміст понять «технологія», «педагогічна технологія», «інновація», «інноваційне навчання»; проаналізовано сучасні інноваційні педагогічні технології підготовки кваліфікованих робітників у закладі професійної (професійно-технічної) освіти сфери послуг. Розглянуто питання організації освітнього процесу у закладах професійної (професійно-технічної) освіти в реаліях інноваційного підходу та впровадження сучасних систем дистанційного навчання, потреба в яких суттєво зросла через світову пандемію та значні обмеження для здобувачів освіти. Нині розроблено значну кількість технологій навчання, використання традиційних і впровадження нових (інноваційних) технологій навчання протікає стихійно. Це спонукає науковців та практиків до теоретичного та практичного узагальнення, аналізу, класифікації та вибору серед них оптимальних. Особливістю сучасних інноваційних процесів у професійній (професійно-технічній) освіті є їх технологізація – неухильне дотримання змісту й послідовності етапів упровадження нововведень У цьому контексті доцільними для використання вважаємо такі інноваційні технології: електронне навчання (e-learning), мобільне навчання (m-learning), «перевернуте» навчання (flipped learning), змішане навчання (blended-learning) - що використовуватимуся в поєднанні з інтерактивним, особистісно зорієнтованим навчанням на основі інтегрованого підходу. Впровадження таких методів та засобів надає змогу обмежити «фізичну присутність» майбутніх кваліфікованих робітників, зокрема, сфери послуг, цифровізувати освітній процес у закладах професійної (професійно-технічної) освіти, підвищити якість надання освітніх послуг.
 
The article reveals the meaning of the concepts "technology", "pedagogical technology", "innovation", "innovative learning"; modern innovative pedagogical technologies of training skilled workers in the institution of professional (vocational and technical) education in the field of services are analyzed. The organization of the educational process in vocational (technical) education institutions in the realities of innovative approach and implementation of modern distance learning systems, the need for which has increased significantly due to the global pandemic and significant restrictions for students. Currently, a significant number of learning technologies have been developed, the use of traditional and the introduction of new (innovative) learning technologies is spontaneous. This encourages scientists and practitioners to theoretically and practically generalize, analyze, classify and select the optimal ones. A feature of modern innovation processes in vocational (vocational) education is their technology - strict compliance with the content and sequence of stages of innovation In this context, we consider appropriate to use the following innovative technologies: e-learning (e-learning), mobile learning (m-learning) , "Flipped learning", blended-learning - which will be used in combination with interactive, personality-oriented learning based on an integrated approach. The introduction of such methods and tools makes it possible to limit the "physical presence" of future skilled workers, in particular, the service sector, to digitize the educational process in vocational (technical) education, to improve the quality of educational services.
 
URI
http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/7062
Collections
  • Наукові публікації. Виступи

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в освіті 

    Коваль, М.; Koval, M. (Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016)
    У статті розглянуто впровадження ІКТ у навчальний процес ВНЗ і відповідних засобів навчання, можливостей здійснення електронного, мобільного, всепроникаючого, «перевернутого» та змішаного навчання студентів, їхніх переваг ...
  • Інновації в освіті на основі використання E-learning 

    Кадемія, М. Ю.; Кадемия, М. Ю.; Kademiia, M. Yu. (Київ ; Вінниця : Планер, 2015)
    Зростання економіки диктує необхідність такої освіти, яка готує людину до повноцінного життя в умовах змін. Перехід до інноваційного суспільства зумовлює підвищення вимог до комунікативної та інформаційної компетентності ...
  • Дидактика початкової освіти 

    Кіт, Г. Г.; Кит, Г. Г.; Kit, G.G.; Петрович, О. Б.; Petrovich, O. B.; Карук, І. В.; Карук, И. В.; Karuk, I. V. (Вінниця : Документ Принт, 2017)
    У навчально-методичному посібнику для студентів спеціальності “Початкова освіта” розроблено плани практичних і лабораторних занять, практичні завдання для студентів, списки літератури до окремих тем і предмету в цілому, ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV