• ua
    • русский
    • English
  • English 
    • ua
    • русский
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Автореферати та дисертації
  • Дисертації
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Автореферати та дисертації
  • Дисертації
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Педагогічні умови самоактуалізації майбутнього вчителя музики в процесі професійної підготовки

Thumbnail
View/Open
Автореферат Султанова.pdf (383.8Kb)
dis_Sultanova.pdf (1.769Mb)
Date
2011
Author
Султанова, Елеонора Володимирівна
Султанова, Э. В.
Sultanova, E. V.
Metadata
Show full item record
Abstract
Дисертація присвячена проблемі самоактуалізації окреслені майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки. Означені, обґрунтовані й експериментально перевірені педагогічні умови самоактуалізації студентів-музикантів (стимулювання у майбутніх учителів музики потреби в самоактуалізації; активізація самостійної творчо-пошукової діяльності майбутнього вчителя музики; забезпечення ціннісного ставлення майбутнього вчителя музики до процесу і результатів своєї навчально-професійної діяльності). Визначені критерії та рівні самоактуалізації майбутніх учителів музики. У роботі експериментально доведено, що впровадження моделі сприяння самоактуалізації майбутніх учителів музики на основі етапної її реалізації (спонукальний, конструктивний, практико-орієнтований) сприяє позитивним змінам у рівнях самоактуалізації майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки.
URI
http://93.183.203.244:8080/xmlui/handle/123456789/695
Collections
  • Дисертації

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV