Педагогічні умови самоактуалізації майбутнього вчителя музики в процесі професійної підготовки

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Султанова, Елеонора Володимирівна
Султанова, Э. В.
Sultanova, E. V.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вінниця

Abstract

Дисертація присвячена проблемі самоактуалізації окреслені майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки. Означені, обґрунтовані й експериментально перевірені педагогічні умови самоактуалізації студентів-музикантів (стимулювання у майбутніх учителів музики потреби в самоактуалізації; активізація самостійної творчо-пошукової діяльності майбутнього вчителя музики; забезпечення ціннісного ставлення майбутнього вчителя музики до процесу і результатів своєї навчально-професійної діяльності). Визначені критерії та рівні самоактуалізації майбутніх учителів музики. У роботі експериментально доведено, що впровадження моделі сприяння самоактуалізації майбутніх учителів музики на основі етапної її реалізації (спонукальний, конструктивний, практико-орієнтований) сприяє позитивним змінам у рівнях самоактуалізації майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки.

Description

Музична освіта. Самоактуалізація вчителя музики

Citation

Султанова Елеонора Володимирівна. Педагогічні умови самоактуалізації майбутнього вчителя музики в процесі професійної підготовки: автореф. та дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія та методика проф. освіти" / Е. В. Султанова ; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Захищена 19.10.2011. – Вінниця, 2011. – 19 с., 281 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By