Show simple item record

dc.contributor.authorВасянович, Григорій Петрович
dc.contributor.authorНагірняк, Михайло Ярославович
dc.contributor.authorБоднар, Олена Сергіївна
dc.contributor.authorVasianovych, Hryhorii Petrovich
dc.contributor.authorNahirniak, Mykhailo Yaroslavovych
dc.contributor.authorBodnar, Olena Serhiivna
dc.date.accessioned2021-01-28T13:01:16Z
dc.date.available2021-01-28T13:01:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationВасянович Г. П. Формування комунікативних умінь у майбутнього соціального працівника засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Г. П. Васянович, М. Я. Нагірняк, О. С. Боднар // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / гол. ред. Н. І. Лазаренко; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця : Друк плюс, 2020. – Вип. 55. – С. 31-38. – DOI: 10.31652/2412-1142-2020-55-31-38uk_UA
dc.identifier.otherУДК: 378. 147: 004: [36/051]
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/6936
dc.descriptionОсвіта. Засоби навчання. ІКТ. Формування комунікативних умінь. Майбутній соціальний працівникuk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовуються психолого-педагогічні ідеї, спрямовані на якісну підготовку майбутнього соціального працівника. Особлива увага у визначеному контексті приділяється дослідженню головних засад, що забезпечують цей процес. Серед значної їх кількості автори виокремлюють такі: гносеологічно-когнітивні; мотиваційно-потребнісні; рефлексивно-особистісні, що перебувають у тісній взаємодії і розвитку. Гносеологічно-когнітивні засади забезпечують процес пізнання майбутнім соціальним працівником законів, закономірностей, осмислення найбільш дієвих принципів, форм і методів щодо формування у нього комунікативних вмінь і навичок. Належне її опанування студентом у стінах закладу вищої освіти, дозволяє йому піднятися на рівень не лише душевно-духовного, психологічного стану майбутнього клієнта, а й до власного самопізнання. Мотиваційно-потребнісні засади уможливлюють пошук, з’ясування найбільш ефективних шляхів формування потреб, мотиваційної діяльності майбутнього фахівця соціальної сфери, необхідності творення взаємовідносин у системі «соціальний працівник – клієнт» на гуманістичних принципах, нормах. Рефлексивно-особистісні засади дозволяють майбутньому соціальному працівникові здійснювати самоаналіз своєї діяльності, виявляти її смисли і цінності. Доводиться, що рефлексивно особистісний компонент суттєво доповнюється інтернальністю. Це означає, що особистість активно виявляє себе у процесі здійснення відповідальних дій. Отже, індивід дотримується такої життєвої позиції, що б, і як я не робив, за все несу особисту відповідальність. Ні середовище, ні жодна ситуація не можуть виправдати мої хибні дії, вчинки. Доводиться, що надзвичайно важливу роль у формуванні комунікативних умінь майбутнього соціального працівника виконують інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), котрі все більше опановують і розвивають культурно-освітній простір.uk_UA
dc.description.abstractThe article substantiates psychological and pedagogical ideas aimed at qualitative preparation of a future social worker. In the given context, particular attention is paid to the study of the main principles that underpin this process. Among a considerable number of them, the author distinguishes the following principles: epistemological-cognitive; motivational and consumption; reflexive and personal being in close interaction and development. Epistemological and cognitive principles provide future social worker with the process of knowing the laws, regularities, understanding the most effective principles, forms and methods of the formation of his communicative skills. Its properly mastering within the walls of the higher educational institution allows student to rise not only to the mental-spiritual, psychological state of the future client, but also to his own self-knowledge. Motivational and consumption principles make it possible to search and find out the most effective ways of forming needs, motivational activity of the future specialist of the social sphere, the need to create relationships in the system "social worker-client" based on humanistic principles and norms. Reflexive and personal principles allow future social workers to carry out self-analysis of their activity, to identify its meanings and values. It is proved that the reflexively personal component is significantly complemented by internality. This means that the individual strongly manifests himself in the process of responsible actions. Therefore, the individual maintains such a life position in which whatever he does and the way he does it, everything is his personal responsibility. Neither the environment nor any other situation can justify his wrong decisions and actions. The author proves that information and communication technologies, which are increasingly mastering and developing the cultural and educational space, play an extremely important role in the process of communicative skills formation of the future social worker.en
dc.publisherВінниця : Друк плюсuk_UA
dc.subjectкомунікативні вмінняuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectсоціальний працівникuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectгносеологічно-когнітивні засадиuk_UA
dc.subjectмотиваційно-потребнісні засадиuk_UA
dc.subjectрефлексивно-особистісні засадиuk_UA
dc.subjectcommunicative skillsuk_UA
dc.subjectformationuk_UA
dc.subjectsocial workeruk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectepistemological-cognitive basesuk_UA
dc.subjectmotivational and consumption principlesuk_UA
dc.subjectreflexive and personal principlesuk_UA
dc.titleФормування комунікативних умінь у майбутнього соціального працівника засобами інформаційно-комунікаційних технологійuk_UA
dc.title.alternativeFormation of communicative skills of a future social employee by means of information and communication technologiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record