Навчання студентів закладів вищої освіти предметно-орієнтованому діалогу іноземною мовою засобами тімбілдингу
Abstract
Дана дипломна робота представляє результати дослідження ефективності застосування тімбілдінгу з метою розвитку умінь предметно-орієнтованого діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів. У роботі здійснено системний аналіз існуючих підходів до розуміння концепції тімбілдінгу у процесі навчання іноземних мов, проаналізовано ряд вітчизняних та зарубіжних публікацій; визначено шляхи імплементації даного методу у практику навчання іноземних мов у вищій школі; запропоновано комплекс вправ, який ілюструє визначені авторкою способи практичної реалізації методики тімбілдінгу. Данная дипломная работа представляет результаты исследования эффективности применения тимбилдинга с целью развития предметно-ориентированной диалогической речи студентов высших учебных заведений. В работе проведен системный аналіз существующи подходов к пониманию концепции тимбилдинга в процессе изучения иностранных языков, проанализировано ряд отечественных и зарубежных публикаций; определено пути имплементации метода в практику обучения иностранным языкам в высшей школе; предложен комплекс упражнений, который иллюстрируе определенные автором способы практичной реализации методики тимбилдинга. This diploma thesis presents the results of a study into the effectiveness of the method of teambuilding with the aim of developing dialogic speaking skills in university students. It also contains a systematic analysis of the existing approaches to understanding the concept of teambuilding, a review of a range of Ukrainian and foreign academic papers, suggestions on the ways of teambuilding implementation in university as well as a complex of specially designed exercises illustrating practical ways of introducing teambuilding into EFL learning practices.