Формування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Грінченко, Тетяна Дмитрівна
Гринченко, Т. Д.
Grinchenko, T. D.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вінниця

Abstract

У дисертаційному дослідженні теоретично обґрунтовано, уточнено зміст і структуру та запропоновано до введення у науковий обіг поняття «мистецький досвід майбутнього вчителя музики», розроблено й експериментально перевірено методику його формування в процесі фахової підготовки. У роботі визначено педагогічні умови ефективної підготовки студентів до професійної мистецько-педагогічної діяльності: упровадження в навчальний процес герменевтичних методів спілкування з мистецтвом; застосування в процесі фахової мистецької підготовки інтегративного підходу; створення в навчальному закладі мистецько-освітнього середовища, що забезпечить максимальну реалізацію творчого потенціалу студентів. З’ясовано критерії та рівні сформованості мистецького досвіду майбутніх фахівців. Запропоновано шляхи вдосконалення змісту, форм і методів навчання на різних етапах підготовки вчителів музики. Подальшого розвитку набули теоретичні підходи щодо фахової підготовки майбутнього вчителя музики в контексті формування його мистецького досвіду.

Description

Педагогычна освыта. Фахова пыдготовка. Мистецтво. Вчитель музики

Citation

Грінченко Тетяна Дмитрівна. Формування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки: автореф. та дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика проф. освіти" / Тетяна Дмитрівна Грінченко ; Вінницький державний пед. ун- т імені Михайла Коцюбинського. – Захищена 18.10.2011. – Вінниця, 2011. – 20 с., 312 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By