Show simple item record

dc.contributor.authorЗуліна, Дар’я
dc.contributor.authorZulina, D.
dc.contributor.authorТютюн, Любов
dc.contributor.authorTiutiun, L.
dc.date.accessioned2020-11-03T17:27:24Z
dc.date.available2020-11-03T17:27:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЗуліна Д. Географічні меридіани та паралелі в математиці / Дар’я Зуліна, Любов Тютюн // Актуальні проблеми математики, фізики і технологій: зб. наук. пр. / С. В. Подолянчук (голова) [та ін.]; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2019. – Вип. 16. – С. 25-28uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/5766
dc.descriptionМатематика. Інформатикаuk_UA
dc.description.abstractУ даній статті запропонований фрагмент уроку з геометрії для 9-го класу типу узагальнення та систематизації знань. Це інтегрований урок з географії і геометрії, що містить прикладні задачі. За допомогою наведених задач учні повторюють формули знаходження довжини вектора, координат середини вектора, скалярного добутку через кут між векторами. Крім того, завдяки цьому уроку, учні краще розумітимуть поняття географічних меридіанів, паралелей та географічних координат.uk_UA
dc.description.abstractВ данной статье предложен фрагмент урока по геометрии для 9-го класса типа обобщения и систематизации знаний. Это интегрированный урок по географии и геометрии, содержит прикладные задачи. С помощью приведенных задач учащиеся повторяют формулы нахождения длины вектора, координат середины вектора, скалярного произведения через угол между векторами. Кроме того, благодаря этому уроку, ученики лучше понимать понятие географических меридианов, параллелей и географических координат.ru
dc.description.abstractIn this article a fragment of the lesson on geometry for the 9th class of generalization and systematization of knowledge is proposed. This is an integrated geography lesson in geometry that contains applied tasks. With the help of these tasks, students repeat the formulas for finding the length of the vector, the coordinates of the mean of the vector, the scalar product through the angle between the vectors. In addition, thanks to this lesson, students will better understand the concept of geographical meridians, parallels and geographic coordinates.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectгеографічні меридіаниuk_UA
dc.subjectгеографічні паралеліuk_UA
dc.subjectгеографічні координатиuk_UA
dc.subjectвекторuk_UA
dc.subjectкоординати вектораuk_UA
dc.subjectдовжина вектораuk_UA
dc.subjectгеографические меридианыuk_UA
dc.subjectгеографические параллелиuk_UA
dc.subjectгеографические координатыuk_UA
dc.subjectвекторuk_UA
dc.subjectкоординаты вектораuk_UA
dc.subjectдлина вектораuk_UA
dc.subjectgeographic meridiansuk_UA
dc.subjectgeographical parallelsuk_UA
dc.subjectgeographic coordinatesuk_UA
dc.subjectvectoruk_UA
dc.subjectvector coordinatesuk_UA
dc.subjectvector lengthuk_UA
dc.titleГеографічні меридіани та паралелі в математиціuk_UA
dc.title.alternativeГеографические меридианы и параллели в математикеuk_UA
dc.title.alternativeGeographic meridiana and parallels in mathematicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record