Show simple item record

dc.contributor.authorКазьмірчук, Наталя Степанівна
dc.contributor.authorКазмирчук, Наталья Степановна
dc.contributor.authorKazmirchuk, Natalia Stepanovna
dc.date.accessioned2020-07-30T14:44:57Z
dc.date.available2020-07-30T14:44:57Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationКазьмірчук Н. С. Наступність змісту трудового навчання в педагогічних училищах і педагогічних університетах у процесі підготовки вчителів початкових класів : спец. : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти : дис. ... канд. пед. наук / Наталя Степанівна Казьмірчук. - Вінниця, 2006. - 249 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/5228
dc.descriptionосвіта, професійна освіта, трудове навчання, початкове навчанняuk_UA
dc.description.abstractОб’єктивною потребою і невід’ємною складовою державної політики в галузі освіти на початку ХХІ століття є розроблення і впровадження ідеї ступеневої освіти. Йдеться про інтенсивне навчання і здобуття вищої освіти певного професійного спрямування, починаючи з неповної середньої школи і закінчуючи повноцінною вищою освітою, коли студенти свідомо і послідовно, долаючи конкуренцію, просуваються на шляху оволодіння знаннями і професійного становлення. Обґрунтовано актуальність і доцільність наукового пошуку з обраної проблеми, стан її дослідження, визначено об’єкт, предмет, мету, концептуальні ідеї, сформульовано гіпотезу, основні завдання і методи дослідження; розкрито наукову новизну, теоретичну і практичну значущість роботи; наведено відомості про апробацію та впровадження результатів дослідженняuk_UA
dc.description.abstractОбъективной необходимостью и неотъемлемой составляющей государственной политики в области образования в начале XXI века является разработка и внедрение идеи многоуровневого образования. Речь идет о интенсивное обучение и получение высшего образования определенного профессионального направления, начиная с неполной средней школы и заканчивая полноценным высшим образованием, когда студенты сознательно и последовательно, преодолевая конкуренцию, продвигаются на пути овладения знаниями и профессионального становления. Обоснована актуальность и целесообразность научного поиска по выбранной проблеме, состояние ее исследования, определены объект, предмет, цель, концептуальные идеи, сформулирована гипотеза, основные задачи и методы исследования; раскрыта научная новизна, теоретическая и практическая значимость работы; приведены сведения об апробации и внедрения результатов исследованияru
dc.description.abstractAn objective need and an integral part of state policy in the field of education at the beginning of the XXI century is the development and implementation of the idea of higher education. It is a question of intensive training and obtaining higher education in a certain professional field, starting from incomplete secondary school and ending with full-fledged higher education, when students consciously and consistently, overcoming competition, advance on the path of knowledge acquisition and professional development. The relevance and expediency of scientific research on the selected problem, the state of its research, the object, subject, purpose, conceptual ideas, hypothesis, main tasks and research methods are formulated; revealed scientific novelty, theoretical and practical significance of the work; information on approbation and implementation of research results is givenen
dc.publisherВінницяuk_UA
dc.subjectступенева освітаuk_UA
dc.subjectнаступність змісту навчанняuk_UA
dc.subjectтрудове навчанняuk_UA
dc.subjectнеперервна освітаuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителів початкових класівuk_UA
dc.subjectступенчатое образованиеuk_UA
dc.subjectпреемственность содержания обученияuk_UA
dc.subjectтрудовое обучениеuk_UA
dc.subjectнепрерывное образованиеuk_UA
dc.subjectначальное образованиеuk_UA
dc.subjectподготовка учителей начальных классовuk_UA
dc.subjectgraduate educationuk_UA
dc.subjectcontinuity of education contentuk_UA
dc.subjectlabor educationuk_UA
dc.subjectcontinuing educationuk_UA
dc.subjectprimary educationuk_UA
dc.subjecttraining of primary school teachersuk_UA
dc.titleНаступність змісту трудового навчання в педагогічних училищах і педагогічних університетах у процесі підготовки вчителів початкових класівuk_UA
dc.title.alternativeПреемственность содержания трудового обучения в педагогических училищах и педагогических университетах в процессе подготовки учителей начальных классовuk_UA
dc.title.alternativeContinuity of the content of labor training in pedagogical schools and pedagogical universities in the process of training primary school teachersuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record