Show simple item record

dc.contributor.authorЦвілик, С.Д.
dc.contributor.authorTsvilyk, S. D.
dc.contributor.authorБогута, Ю.А.
dc.contributor.authorBoguta, Yu.A.
dc.contributor.authorКамінська, І.В.
dc.contributor.authorКаминская, И.В.
dc.contributor.authorKaminska, I.V.
dc.date.accessioned2020-05-12T10:53:43Z
dc.date.available2020-05-12T10:53:43Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЦвілик С. Д. Кваліметричне оцінювання рівня навчальних досягнень учнів професійної школи / С. Д. Цвілик, Ю. А. Богута, І. В. Камінська // Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 1. – С. 112-115uk_UA
dc.identifier.otherУДК 377.36.014.6:
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/5008
dc.descriptionТехнологічна освіта. Моніторинг. Освітня галузьuk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі напрацювання ефективної системи моніторингу якості професійної освіти. Встановлено, що стратегічні прорахунки у визначенні змісту та основних напрямів освітньої політики на різних рівнях управління освітньою системою зумовлені незадовільним рівнем інформаційного забезпечення процесу управління, що не дає можливості прогнозувати динаміку та основні тенденції в розвитку освітньої системи, готувати науково обґрунтовані рекомендації щодо прийняття ефективних управлінських рішень із метою поліпшення ефективності функціонування освітньої галузі. Запропоновано застосування кваліметричного підходу до вимірювань якості професійної підготовки.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме наработки эффективной системы мониторинга качества профессионального образования. Установлено, что стратегические просчеты в определении содержания и основных направлений образовательной политики на разных уровнях управления образовательной системой обусловленные неудовлетворительным уровнем информационного обеспечения процесса управления, не дает возможности прогнозировать динамику и основные тенденции в развитии образовательной системы, готовить научно обоснованные рекомендации по принятию эффективных управленческих решений с целью улучшения эффективности функционирования образовательной отрасли. Предложено применение квалиметричного подхода к измерениям качества профессиональной подготовки.ru
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of developing an effective system for monitoring the quality of vocational education. It is established that strategic miscalculations in defining the content and main directions of educational policy at different levels of management of the educational system are caused by unsatisfactory level of information support of the management process, which does not allow to predict the dynamics and basic tendencies in the development of the educational system, to make scientifically sound recommendations for making effective decisions. to improve the efficiency of the education industry. The application of a qualimetric approach to measuring the quality of vocational training is proposed.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectуправління якістю освітиuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectкваліметричний підхідuk_UA
dc.subjectуправление качеством образованияuk_UA
dc.subjectпрофессиональное образованиеuk_UA
dc.subjectмониторингuk_UA
dc.subjectквалиметрический подходuk_UA
dc.subjectquality management of educationuk_UA
dc.subjectvocational educationuk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.subjectqualimetric approachuk_UA
dc.titleКваліметричне оцінювання рівня навчальних досягнень учнів професійної школиuk_UA
dc.title.alternativeКвалиметрическое оценивания уровня учебных достижений учеников профессиональной школыuk_UA
dc.title.alternativeQualimetric assessment of the level of academic achievement of vocational school studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record