Search
Now showing items 1-10 of 11
Фольклор як засіб розвитку зв’язного мовлення молодших школярів
(Вінниця: ВДПУ, 2021)
У статті розглянуто та проаналізовано питання особливостей розвитку зв’язного мовлення молодших школярів. Поставлено акцент на важливості використання фольклору для розвитку зв’язного мовлення учнів початкової школи.
Розвиток літературних здібностей молодших школярів
(Вінниця: ВДПУ, 2021)
Автором статті розкрито значення уроків читання в розвитку літературних здібностей молодших школярів. Визначено ефективні прийоми роботи з учнями початкової школи для творчого розвитку.
Прийоми формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі літературознавчої роботи
(Вінниця: ВДПУ, 2021)
Стаття присвячена актуальній проблемі формування комунікативно-мовленнєвої компетентності молодших школярів у процесі літературознавчої роботи. Виконано дефінітивний аналіз поняття «мовленнєва компетентність». Виокремлено ...
Особливості формування інтересу до книги й читання у дітей молодшого шкільного віку
(Вінниця: ВДПУ, 2021)
У статті представлені теоретичні аспекти щодо особливостей формування інтересу до книги й читання у дітей молодшого шкільного віку; описаний досвід роботи вчителів початкової школи; сформульовано поради для вчителів ...
Театральне мистецтво як засіб підготовки молодших школярів до творчої самореалізації
(Вінниця: ФОП Корзун Д.Ю., 2021)
Завдання вчителів навчити учнів пізнавати і любити театр. Застосування театрального мистецтва чи окремих його елементів в початковій школі дозволяє за допомогою ігрових технологій створити простір для художньо-творчого ...
Образотворче мистецтво як елемент всебічного розвитку молодшого школяра
(Вінниця: ФОП Корзун Д.Ю., 2021)
Використовуючи образотворче мистецтво можемо бути впевненні що діти всебічно розвиваються адже творчість є важливою складовою системою вихoвання, в ній узагальнено весь життєвий дoсвід дитини – чуттєвий, ціннісний, моральний, ...
Вплив засобів мистецтва на формування інтересу до навчання в молодшого школяра
(Вінниця: ФОП Корзун Д.Ю., 2021)
Учні отримують задоволення, якщо їм вдається реалізовувати особисті плани, займатися справами, що їх цікавлять, коли заняття збуджують їхній інтерес. Вони можуть відчути задоволення, переконавшись, що отримані у школі ...
Особливості використання засобів наочності під час опрацювання художніх творів з молодшими школярами
(Вінниця: ВДПУ, 2021)
У статті здійснено дефінітивний аналіз поняття «наочність», обґрунтовано значення та види, розглянуто функції засобів наочності, що можуть використовуватися на уроці читання при опрацюванні художнього твору.
Емоційний розвиток молодших школярів у процесі вивчення художньої літератури
(Вінниця: ВДПУ, 2021)
Авторкою розкрито значення художньої літератури у формуванні емоцій і почуттів молодших школярів, представлено фактори впливу на емоційну сферу учнів. Емоційність розглядається як один із принципів організації освітнього ...
Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі організації квестів: дипломна робота
(Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2021)
Дипломне дослідження присвячено актуальній темі початкової освіти з розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі організації квестів. Обґрунтовано, що молодший шкільний вік є сприятливим для розвитку інтелектуальної ...