Search
Now showing items 1-4 of 4
Розвиток творчих здібностей у дітей з особливими освітніми потребами засобами театрального мистецтва
(Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2020)
Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей в дітей з особливими освітніми потребами. Зроблено акцент на їх креативному розвитку. Розглянуто особливості використання театру, як засобу виховання. З’ясовано,що ...
Розвиток soft skills дітей з особливими освітніми потребами засобами театралізованої діяльності в умовах інклюзивного освітнього простору
(Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2020)
У статті аналізується важливість формування soft skills у дітей; розглядається розвиток «м’яких навичок» засобами театралізованої діяльності для дітей з особливими освітніми потребами.
Театралізована діяльність як засіб організації освітнього процесу дітей з особливими потребами
(Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2020)
У статті розкрито особливості організації театралізованої діяльності у роботі з дітьми, які мають особливі освітні потреби. Нами визначено навчальний та виховний зміст театралізованої діяльності, завдання, які можуть ...
Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами у процесі театралізованої діяльності
(Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2020)
У статті актуалізоване питання розвитку творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами, визначено театральну діяльність як ефективний засіб формування творчої особистості. Наведено приклади образів перевтілення, ...