Search
Now showing items 1-5 of 5
Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти в умовах інтеграції України в європейський освітній простір : колективна монографія
(Вінниця : ВДПУ, 2023)
У монографії розкрито психолого-педагогічні умови та методичні засади використання європейського досвіду щодо підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти, висвітлено ...
Зміни у професійній підготовці польських вчителів та їхні нові компетентності.
(2021)
У статті окреслені моделі підготовки майбутніх вчителів, пов’язані з різними концепціями вищої освіти та відповідними типами закладів вищої освіти. Представлено огляд альтернативних типологій концепцій педагогічної освіти, ...
Тенденції розвитку початкової освіти в країнах Європейського Союзу
(Маріуполь : МДУ, 2024)
Висвітлено тенденції розвитку шкільництва на рівні МСКО 1 в країнах ЄС. А також – особливості оцінювання успішності учнів, зокрема: поширення національного (як обов’язкового, так і добровільного) оцінювання; специфікація ...
Моделі підтримки інклюзивної освіти в різних країнах ЄС
(Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021, 2021)
На прикладі окремих краї ЄС (Бельгії, Фінляндії, Швеції, Норвегії, Австрії, Німеччини та Англії) представлено моделі підтримки інклюзивної освіти. Вказано, що векторами розвитку інклюзивної освіти на сучасному етапі є: ...
Бар’єри та умови формування креативної компетентності в шкільній освіті: європейські дослідження
(Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2023)
Публікацію присвячено висвітленню проблеми перешкод, а також пошуку умов щодо формування креативної компетентності в сучасних школах європейський країн. Використано результати зарубіжних досліджень.