Show simple item record

dc.contributor.authorСільвейстр, А. М.
dc.contributor.authorСильвейстр, А. Н.
dc.contributor.authorSilveystr, A. M.
dc.date.accessioned2020-02-27T09:35:39Z
dc.date.available2020-02-27T09:35:39Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationСільвейстр А. М. Взаємозв’язок у вивченні шкільного курсу фізики та фізико-технічних дисциплін у педагогічних ВНЗ / А. М. Сільвейстр // зб. наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини /[гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань: ПП. Жовтий О.О., 2012. – Ч. 4. – С. 312-318uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.016:[53+62]
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4882
dc.descriptionФізика. Фізико-технічні дисципліни. Навчально-виховний процесuk_UA
dc.description.abstractВ статті розглядаються теоретичні питання взаємозв’язку у вивченні шкільного курсу фізики та фізико-технічних дисциплін педагогічного ВНЗ. Проведено аналіз літературних джерел, з яких видно, що одним із ефективних засобів підвищення рівня вивчення фізико-технічних дисциплін і професійної підготовки майбутніх учителів фізики є взаємозв’язок змісту навчання. Визначені об’єктивні передумови (методологічні, історичні, дидактичні та психологічні), які свідчать про необхідність упровадження взаємозв’язку шкільного курсу фізики та фізико-технічних дисциплін в навчально-виховний процес. Відповідно до цих передумов розкрито різні підходи до визначення поняття «взаємозв’язок» і його сутності, що дає підстави для виділення його суттєвих ознак, напрямів і педагогічних умов здійснення.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются теоретические вопросы взаимосвязи изучения школьного курса физики и физико-технических дисциплин педагогического ВУЗа. Проведен анализ литературных источников, с которых видно, что одним из эффективных средств повышения уровня изучения физико-технических дисциплин и профессиональной подготовки будущих учителей физики есть взаимосвязь содержания обучения. Определены объективные условия (методологические, исторические, дидактические та психологические), которые свидетельствуют о необходимости внедрения взаимосвязи школьного курса физики и физико-технических дисциплин в учебно-воспитательный процесс. Соответственно к этим условиям раскрыто разные подходи до определения понятия «взаимосвязь» и её сути, что даёт право выделить её существенные признаки, направления и педагогические условия.ru
dc.description.abstractThe article deals with the theoretical issues of studying the relationship of school course of physics and physical-technical disciplines pedagogical university. The analysis of the literature from which it is clear that one of the effective tools for improving the study of physical and technical disciplines and the training of future teachers of physics there is a relationship learning content. Determined by objective conditions (methodological, historical, didactic that psychological) that indicate the need to implement the relationship school physics course, physical and technical disciplines in the educational process. Accordingly to these conditions revealed different approaches to the definition of "relationship" and its effect, which gives the right to allocate its essential features, directions and pedagogical conditions.en
dc.publisherУмань: ПП. Жовтий О.О.uk_UA
dc.subjectвзаємозв’язокuk_UA
dc.subjectшкільний курс фізикиuk_UA
dc.subjectфізико-технічні дисципліниuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectвзаимосвязьuk_UA
dc.subjectшкольный курс физикиuk_UA
dc.subjectфизико-технические дисциплиныuk_UA
dc.subjectучебный процессuk_UA
dc.subjectобучениеuk_UA
dc.subjectrelationshipuk_UA
dc.subjecthigh-school physicsuk_UA
dc.subjectphysics and engineering disciplinesuk_UA
dc.subjectthe learning processuk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.titleВзаємозв’язок у вивченні шкільного курсу фізики та фізико-технічних дисциплін у педагогічних ВНЗuk_UA
dc.title.alternativeВзаимосвязь в изучении школьного курса физики и физико-технических дисциплин в педагогических вузахuk_UA
dc.title.alternativeRelationship in the study of the school course of physics and physical and technical disciplines in pedagogical universitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record