Show simple item record

dc.contributor.authorЦвілик, С. Д.
dc.contributor.authorЦвилык, С. Д.
dc.contributor.authorTsvilik, S. D.
dc.contributor.authorШевчук, Ю. С.
dc.contributor.authorShevchuk, YU. S.
dc.contributor.authorЮхименко, С. М.
dc.contributor.authorЮхименко, С. Н.
dc.date.accessioned2019-11-27T14:07:24Z
dc.date.available2019-11-27T14:07:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЦвілик С. Д. Методичні особливості навчання креслення учнів середньої і професійної школи засобами графічних завдань / С. Д. Цвілик, Ю. С. Шевчук, С. М. Юхименко // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 3. – С. 129-133uk_UA
dc.identifier.otherУДК 373.5+377.36.016:744
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4682
dc.descriptionТехнологічна освіта. Проектування. Конструюванняuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему формування графічних компетентностей учнів під час навчання креслення в середній і професійній школі засобами графічних завдань. Встановлено, що зміст графічних завдань має зумовлювати виникнення проблемної ситуації, а розв’язання – спонукати до використання старих знань у нових ситуаціях, а іноді й до самостійного здобування нових. Нарешті, обов’язковою особливістю графічних завдань є варіативність їх вирішення, бо тільки в цьому випадку виникає індивідуальний пошук, логічним завершенням якого і є суб’єктивно новий результат. Якщо немає вибору шляхів вирішення, значить, немає проектування.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрена проблема формирования графических компетенций учащихся при обучении чертежи в средней и профессиональной школе средствами графических задач. Установлено, что содержание графических задач имеет вызывать возникновение проблемной ситуации, а решение - побудить к использованию старых знаний в новых ситуациях, а иногда и к самостоятельному получению новых. Наконец, обязательным особенностью графических задач является вариативность их решения, так как в этом случае возникает индивидуальный поиск, логическим завершением которого и является субъективно новый результат. Если нет выбора путей решения, значит, нет проектирования.ru
dc.description.abstractThe article deals with the problem of forming graphic competences of students during drawing in secondary and vocational school by means of graphic tasks. It has been established that the content of graphical tasks should lead to a problem situation, and the solution should encourage the use of old knowledge in new situations, and sometimes the self-acquisition of new ones. Finally, a mandatory feature of graphical tasks is the variability of their solution, because only in this case there is an individual search, the logical conclusion of which is a subjectively new result. If there is no choice of solutions, then there is no design.en
dc.publisherВінниця: ПП Балюк І. Б.uk_UA
dc.subjectкресленняuk_UA
dc.subjectграфічна діяльністьuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.subjectконструюванняuk_UA
dc.subjectучні середньої і професійної школиuk_UA
dc.subjectграфічні завданняuk_UA
dc.subjectчертежиuk_UA
dc.subjectграфическая деятельностьuk_UA
dc.subjectпроектированиеuk_UA
dc.subjectконструированиеuk_UA
dc.subjectученики средней и профессиональной школыuk_UA
dc.subjectграфические задачиuk_UA
dc.subjectdrawinguk_UA
dc.subjectgraphic activitiesuk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjectconstructionuk_UA
dc.subjectsecondary and vocational school studentsuk_UA
dc.subjectgraphic tasksuk_UA
dc.titleМетодичні особливості навчання креслення учнів середньої і професійної школи засобами графічних завданьuk_UA
dc.title.alternativeМетодические особенности обучения чертежи учащихся средней и профессиональной школы средствами графических задачuk_UA
dc.title.alternativeMethodical features of teaching drawings of students secondary and vocational school by means of graphic tasksuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record