Show simple item record

dc.contributor.authorЛюбчак, Людмила
dc.contributor.authorLyubchak, Lyudmila
dc.contributor.authorДабіжа, Людмила
dc.contributor.authorDabizha, Lyudmila
dc.contributor.otherДабижа, Людмилаru
dc.date.accessioned2019-11-12T08:26:09Z
dc.date.available2019-11-12T08:26:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationЛюбчак Л. В. Підготовка майбутнього педагога до реалізації принципів педагогіки партнерства / Л. В. Любчак, Л. П. Дабіжа / Development trends in pedagogical and psychological sciences: the experience of countries of Eastern Europe and prospects of Ukraine: monograph / edited by authors. – 1st ed. – Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2018. – 539-560 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://library.vspu.net/xmlui/handle/123456789/4643
dc.descriptionПедагогіка нової української школиuk_UA
dc.description.abstractThe article is dedicated to studying the problem of readiness of future teachers to implement the principles of partnership in the conditions of the New Ukrainian School. It substantiates the need to use active learning methods in the training of future teachers of a new formation. The use of interactive technologies and pedagogical skills competitions in this context is being considereduk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена з’ясуванню стану готовності майбутніх педагогів до реалізації принципів партнерства в умовах «Нової української школи». В ній обгрунтовується необхідність використання методів активного навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів нової формації. Розглядається використання у цьому контексті інтерактивних технологій та конкурсів педагогічної майстерностіuk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена изучению проблемы готовности будущих педагогов к реализации принципов партнерства в условиях «Новой украинской школы». В ней обосновывается необходимость использования методов активного обучения в процессе подготовки будущих педагогов новой формации. Рассматривается использование в этом контексте интерактивных технологий и конкурсов педагогического мастерстваru
dc.publisherRiga, Latvia : «Baltija Publishing»uk_UA
dc.subjectpartnerships pedagogyuk_UA
dc.subjectactive learning methodsuk_UA
dc.subjectpedagogical skillsuk_UA
dc.subjectinteractive technologiesuk_UA
dc.subjectstudents' communicative competenceuk_UA
dc.subjectпедагогіка партнерстваuk_UA
dc.subjectметоди активного навчанняuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентність студентівuk_UA
dc.subjectпедагогика партнерстваuk_UA
dc.subjectметоды активного обученияuk_UA
dc.subjectпедагогическое мастерствоuk_UA
dc.subjectинтерактивные технологиuk_UA
dc.subjectкоммуникативная компетентность студентовuk_UA
dc.titleTraining of the future teacher to implement the principles of partnership pedagogyuk_UA
dc.title.alternativeПідготовка майбутнього педагога до реалізації принципів педагогіки партнерстваuk_UA
dc.title.alternativeПодготовка будущего учителя к реализации принципов педагогики партнерстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record