Show simple item record

dc.contributor.authorКоломієць, Л.
dc.contributor.authorКоломиец, Л.
dc.contributor.authorKolomiіets, L.
dc.date.accessioned2019-01-15T12:36:31Z
dc.date.available2019-01-15T12:36:31Z
dc.date.issued2018-11-08
dc.identifier.citationКоломієць Л. Аспекти підготовки майбутніх фахівців до забезпечення психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами / Л. Коломієць // Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими освітніми потребами : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 08-09 листопада 2018 р.) / редкол.: О. П. Демченко, Н. О. Комарівська, Л. В. Любчак, Л. А. Присяжнюк ; за заг. ред. О. А. Голюк. – Вінниця : Меркьюрі-Поділля, 2018. – Вип. 1. – С. 81-84uk_UA
dc.identifier.otherУДК: 378.016:159.922.7
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/3885
dc.descriptionПедагогіка. Інклюзивна освітаuk_UA
dc.description.abstractРозкрито аспекти підготовки майбутніх фахівців до здійснення психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано потенціал навчальних дисциплін, виокремлено складові нормативно-правового забезпечення, технології реалізації професійних функцій майбутніми психологами в умовах інклюзивного середовища закладу освіти, що мають стати змістом професійної підготовки.uk_UA
dc.description.abstractРаскрыто аспекты подготовки будущих специалистов к осуществлению психологического сопровождения детей с особыми образовательными потребностями. Проанализированы потенциал учебных дисциплин, выделены составляющие нормативно-правового обеспечения, технологии реализации профессиональных функций будущими психологами в условиях инклюзивного среды учебного заведения, которые должны стать содержанием профессиональной подготовки.ru
dc.description.abstractThe aspects of preparation of the future specialists for psychological support of children with special education al needs are revealed. The potential of educational disciplines is analyzed, the components of normative-legal support, technologies of realization of professional functions by future psycholog is tsinth econditions of the inclusive environment of the institution of education that are to become the conten to fvocational trainin gared is tinguished.en
dc.publisherВінниця : Меркьюрі-Поділляuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпсихологічний супровідuk_UA
dc.subjectмайбутні психологиuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA
dc.subjectпсихологическое сопровождениеuk_UA
dc.subjectбудущие психологиuk_UA
dc.subjectинклюзивное обучениеuk_UA
dc.subjectдети с особыми образовательными потребностямиuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectpsychological supportuk_UA
dc.subjectfuture psychologistsuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjectchildren with specialed ucation alneedsuk_UA
dc.titleАспекти підготовки майбутніх фахівців до забезпечення психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.title.alternativeАспекты подготовки будущих специалистов к обеспечению психологического сопровождения детей с особыми образовательными потребностямиuk_UA
dc.title.alternativeAspects of preparation of future factors to provide psychological supply of children with special educational needsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record